TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tine
1-1-2017
|
15-11-2007 12:22:52
Wij hebben daar een gesprekje gehad en we waren niet onder de indruk. De man waarmee we spraken stelde zich niet voor, leek totaal niet geïnteresseerd en was heel zwijgzaam. Kortom, we kwamen buiten met een zeer slecht gevoel over het gesprek. Heb nu intussen gehoord dat het eten daar toch wel tegen valt (voor hetgeen je betaalt). Wij hebben een andere zaal gekozen waar we heeel warm werden onthaald en dat vonden we toch belangrijk, dat je direct voelt dat het goed geregeld gaat worden. Groetjes, Tine.
|
|
Anne
12-7-2008
|
15-11-2007 12:25:43
eerste gesprekken en bekijken zalen hebben we hier al gehad, iedereen was op en top vriendelijk, stelde zich meteen voor, echt top tov andere zalen. Misschien had dit te maken met het moment waarop, of 'de persoon' die je daar net aan de hand hebt?
|
|
Evi
8-8-2008
|
15-11-2007 13:27:21
Hallo,
Miijn beste vriendin heeft daar hun feest gehad en ze waren er helemaal niet content mee. Toen ze alles gingen regelen was alles in orde,maar op de dag zelf: Het eten viel mee, maar werd redelijk vlug weggehaald en hetzelfde gebeurde met het dessert. Waarbij de vader van haar naar de keuken ging en vroeg of alles terug kon gezet worden, maar blijkbaar hadden ze alles al weggegooid in de vuilbak,zonder aan iemand van hun iets te komen vragen. En zo was het van tevoren ook niet afgesproken zei mijn vriendin achteraf tegen me. En de ouders van hun waren ook niet zo content van het eten op zich. Ze hadden geen dj, omdat ze daar een goede cd speler hadden, zegde ze. Dus had mijn vriendin en haar man, om iets te kunnen besparen (want het bleek niet goedkoop te zijn) iemand gewoon cd's te laten spelen die ze kende, MAAR wat blijkt: toen ze de openingsdans wilden doen ging dat ding niet, en wat een geluk dat ze met een pc van hun eigen daar de muziek konden op spelen maar die was dus bijna niet te horen. Zij hebben heel veel spijt dat ze daar hun feest hebben gegeven, want als ik alles nog moet vertellen dan gaat het te lang zijn, maar dat waren een paar van de ergste dingen.
Dus denk na eer dat je daar een feest geeft. Groetjes
|
|
Ann
30-8-2008
|
15-11-2007 21:18:03
hey,
Mijn broer heeft daar 2 jaar geleden zijn trouwfeest gegeven en wij vonden dat echt wel super in orde. Lekker eten, snelle bediening, t personeel was ook heel vriendelijk. De dj kostte een 370 euro, wat toch niet zo overdreven veel was, naar mijn mening. T was echt een superleuk feest. Het enige minpuntje dat wij vonden was, dat we wat te vroeg waren en nog niet in de zaal konden. We hebben dan met de suite in het salon wat gedronken en dat was ook best gezellig. Een groot voordeel aan de residentie is dat het bruidspaar ook gratis in de bruidssuite mag overnachten. Dat was voor mijn broer ook heel goed meegevallen. Wij zijn daar zelf ook gaan kijken. We hebben uiteindelijk wel voor een andere zaal gekozen, voornamelijk om het niet op dezelfde locatie te doen als mijn broer en zo toch meer ons eigen feest te hebben. Ik moet ook wel toegeven dat de uitbater, die ons die middag te woord stond, nogal zwijgzaam was. Ik vind het een hele mooie zaal en wij hebben er ook een positieve ervaring met.
groetjes Ann
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|