Terug naar overzicht
Ik had mijn fototoestel bij en ze hebben me gezegd dat ik enkel een foto mocht nemen als ik gekocht heb. Dat heb ik dan maar ook direct gedaan :)Groetjes,Inge14/06/2008
M'n moeder heeft van elk kleedje een foto genomen. Ze vonden dat geen probleem. Ik twijfelde ook tussen 2, maar aan de hand van de foto's heb ik toch een beslissing kunnen nemen!
Hello,Ik heb het ook al elke keer gevraagd (ben al in 4 winkels geweest) en de uitbaters wilden keer op keer niet dat we foto's namen. Ze zijn bang dat je met een foto naar een naaister zal gaan. Dan zou je het kunnen laten namaken.GroetjesLore
hallo,heb dit ook gevraagd en mag enkel een foto nemen als ik het kleedje zeker neem.groetjesKirsten
mijn schoonzusje heeft ook foto genomen... maar ik heb maar 1 kleed gepast en kocht het meteen. Kan dus wel zijn dat we eerst gezegd hebben dat ik het ging kopen.
Ik ben geweest naar Mia Monta en mijn zus heeft ook foto's getrokken maar ze waren ook enkel akkoord omdat ik het kleed direct gekocht had. Het was liefde op het eerste gezicht!!
Oei, deden die allemaal zo moeilijk? Ik moet eerlijk zeggen...ben maar op 1 plaats gaan passen, da's bij Aselin in Heusden. Dit zijn Turkse personen, heel vriendelijk, niets was teveel. Heb 3 jurken gepast en van alle3 een foto...
Ik heb ook al telkens een foto mogen trekken. Kan me wel inbeelden dat sommigen hier wel moeilijk over doen.