Terug naar overzicht
Hey Vicky,Wij zijn daar ook gaan gezien, daar we een aantal goede reacties hebben gehoord, maar vonden het wat te oud lijken voor ons. Dat vonden we eigenlijk wel jammer, want het is een supergoede ligging, prijzen vallen goed mee, mooie tuin,...Wij zijn zo eerder voor het sobere, licht gekleurde muren enzo. We vonden het rood en de gouden schilderijen er wat over.Toch ben ik ervan overtuigd, mocht je de zaal mooi vinden, jullie daar een schitterend én betaalbaar feest zullen hebben!Veel succes, Nathalie
Mijn nicht heeft er dit jaar op 07/07 haar feest gegeven. Het was mooi weer en het aperitief werd buiten gegeven. Vond ik wel super. Er was gelijktijdig een ander feest aan de gang maar zelfs tijdens het aperitief kon je daar weinig van merken.De zaal vond ik ook heel mooi (zij had ook de grote schuur) maar wel een paar nadelen:- bij mijn nicht was er 200 man om te eten en dat was te veel. De tafels stonden te dicht bij mekaar.- de bar is boven en je moet door de dansvloer om iets om te drinken te bekomen.Bijgevolg zie je er tegenop om iets te driken te halen (ik heb 1 colaatje gedronken op gans de avond) en volgens mij heeft mijn nicht hierdoor een veel te dure drankforfait betaald.- De DJ vond ik minder maar ik weet nu wel niet of het de huis DJ was of iemand onafhankelijk.- De menu's waren van de zaal zelf. Misschien eens navragen of het toegestaan is dat jullie jullie eigen ontwerp mogen gebruiken (als je bv de menu's in de stijl van de uitnodigingen zou willen).Verder wel héél lekker eten en prima bediening!Succes!Katleen