Nu Online
Momenteel zijn er 535 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Benjamin Roberts gezocht

15-11-2007 23:37:58
heey allemaal,
ik trouw volgend jaar 28 juni (een dag voor men verjaardag). Men verloofde en ik zijn al vollop bezig met het plannen. Ik ben al een tijdje op zoek naar kleedjes via het internet, en ik heb dé jurk gevonden, ik heb het nog niet gepast, maar dat doet er niet toe want het is een droomjurk, een kleedje uit de collectie van Benjamin Roberts (kleed nr 965.) alleen heb ik een klein probleemje, ik vind nergens op het internet bruidsboetiekjes die Benjamin Roberts verkopen, kan iemand mij hierbij helpen a.u.b

ALvast bedankt!!

Nuriye
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 642

Aurélie
3-5-2008
 Meld misbruik16-11-2007 9:39:15

Hey,
Echt super mooi! Ik heb zelf ook een kleed van Benjamin Roberts :-). Op deze site (http://www.modeca.nl/main.cfm )staan verschillende winkels die de collectie van BR verkopen. Gewoon naar Dealers gaan en dan Belgium kiezen.
Best wel even bellen of ze het kleed in kwestie hebben want dat is niet altijd het geval...

Veel succes!!!

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik16-11-2007 10:13:57

Hallo,

Ikzef ben eind september getrouwd en had een kleed van Eurobride een collectie van Benjamin Roberts.
Ik heb het mijne gekocht bij Lecoq te Lommel. Die hebben een site moet je zeker eens gaan kijken!

Groetjes Petra

Tina
9-5-2008
 Meld misbruik16-11-2007 12:45:20

hallo.
ikzelf trouw volgend jaar op 9 mei.mijn kleed is ook van benjamin roberts.ik heb het gekocht in Mia Monta in Zottegem (Brakel). je hebt veel keuze daar. veel succes verder met je keuze!!

Kim
24-5-2008
 Meld misbruik16-11-2007 13:38:28

Hey,

Ik heb mijn kleed van Benjamin Roberts gekocht bij Maxim's Couture in Mechelen.

Groeten,

Kim

nathalie
13-9-2008
 Meld misbruik19-11-2007 14:19:25

ik heb vorige maand mijn kleed van benjamin roberts(nr 966) besteld bij pierre yves in aalst. het kostte 1610 euro (retouches inbegrepen)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...