Terug naar overzicht
Helaba,Ik ben van Leuven en heb onze trouwringen, wit gouden ringen van amici, bij Verbruggen juweliers gekocht(dat is op de bond aan het station) en ze geven 10% korting op hun modellen. Versato geeft ook 10% korting maar daar hebben we onze goesting ni gevonden...Voor mijn kapper moet ik nog wat zoeken, maar ik ga meestal naar Haïti's hairgarden en daar doen ze ook make-up en tis in orde!Groetjes,Sheron2-2-8
Hey Sarah,Wij wonen in Halle, niet zo ver van Dilbeek, en wij hebben hier in Halle, een super bijoutier gevonden, hij gaat zelf onze trouwringen maken en zijn vrouw heeft boven de bijoutier een schoonheidssalon, ik ga alvast bij haar gaan, en ook gel nagels ga ik bij haar laten zetten, twee super vriendelijke mensen, de winkel is in de Basiliekstraat en noemt juwelier Maxime. Hopelijk heb je hier wat aan groetjesCarolien
hoi wij hebben onze trouwringen van een winkeltje uit leuven. Zeer lieve mensen.je kan er ook je eigen ringen laten ontwerpen. Zie hier de site mocht je intresse hebbben. SUCCES http://www.mertensk.be/nieuwecollectie0203.html
HoiWij zijn van Zellik en zijn onze ringen gaan kopen bij MAC LAFFERTY is Brussegem (zijstraatje op de baan van Wemmel naar Merchtem), een echte aanrader. Ze hebben enorm veel trouwringen in alle soorten materiaal. Je krijgt ook sowieso 10 % korting bij de bestelling van je ringen.Neem eens een kijkje, ze zijn niet open op maandag en zondag maar de andere dagen zijn ze open van 14 tot 19 uur , behalve vrijdag van 10 tot 19 u en de zaterdag van 10 tot 18 uur.Osselstraat 141785 BrussegemSophie
Ik weet de naam niet juist meer, maar op de brusselbaan in Affligem (= de baan naar Aalst) is er een juwelier in uitverkoop. Ze hebben niet zoveel meer in de winkel, maar ze kunnen nog alles bestellen en ik denk dat ze dan -20% doen. Ze zijn nog open tot maart dacht ik. De winkel is in de buurt van het brouwershof en de hophoeve, iets verder weg van Aalst.