Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen op 3 mei en het wordt waarschijnlijk Griekenland: combi Athene-Santorini of Mykonos-Santorini.Zodra de nieuwe brochures er zijn, gaan we boeken. We kijken er al naar uit!Groetjes,Tania
hoi,wij trouwen in april en we gaan naar Mauritius, de reis is al n paar maand geleden geboekt,groetjes,Stephanie
hey wij zijn vorig jaar getrouwd en zijn naar griekenland (kos ) geweest echt de moeitegrtjs
hallo,Wij hebben vandaag onze huwelijksreis geboekt. We gaan naar Turkije ( kusadasi)groetjesvirginie
Punta Cana, domenicaanse republiek...
wij gaan in mei naar bali en hong kong
Wij gaan in mij naar Griekenland, ook wachten op de nieuwe brochures....
Euhm... dat was 'mei' en niet 'mij' natuurlijk (kheb grote honger, kzal het daarop steken :) )
Hey,Wij trouwen op 10 mei en gaan op huwelijksreis naar Egypte. Cruise + Piramides + Strandvakantie. We wachten ook op de brochures om te boeken... Dat ze maar snel komen.Groetjes,Laurie
HoiWij trouwen op 18 april en vertrekken erna op rondreis naar Zuid West USA (Grand Canyon,Vegas, LA,San Francisco...)Sophie
Wij zijn naar Hawaii geweest, een aanrader!
Wij trouwen op 09/05/2008 en zouden waarschijnlijk naar Malta gaan.groetjes,Ann
Wij trouwen op 22-08-08 en gaan naar Lapland
wij trouwen op 12-09-08 en gaan in 2009 op reis naar New York groetjeszcindy
wij trouwen op 26/07/2008 en gaan dan in september naar mexico..groetjes
Hallo Ann,Wij zijn getrouwd eind september en in oktober op huwelijksreis geweest naar Mexico! "Super" in één woord!Als je wil kan ik je foto's van het land en hotel doormailen stuur dan even een berichtje op: pettie_1@hotmail.comGroetjes Petra