Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pareloorbellen

16-11-2007 13:23:19
Ik ben op zoek naar leuke trouwoorbellen... Ik had graag (niet te lange) slingertjes in zilverkleur gehad met een pareltje of parels in parelmoermit, maar ik vind dus nergens iets in die zin zonder dat er swarovski of stras in verwerkt zit want dat zie ik gewoon niet graag. Zijn er bruidjes die voor mij trouwen of echtgenotes die hier nog op de site komen die eventueel zouden overwegen hun oorbellen te verkopen? Indien ja, dan mag je steeds een foto en je prijs doorsturen naar advo_vandeweghe@hotmail.com
Alvast bedankt!
Lien
16.02.2008

lien
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 674

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik16-11-2007 15:33:51

in de inno heb je dat of kan je dat bestellen.
ik heb de mijne laten maken in jozefien, een winkeltje op de melkmarkt in antwerpen (achter den boeretoeren) heb het daar laten maken, samen met een armband en een ketting in dezelfde parels voor 60€ in totaal! en t zijn echte pareltjes

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik16-11-2007 16:13:01

Hoi Lien,
Bij Verbruggen in de Vestingstraat in Antwerpen hebben ze een hele grote keuze in parels (het zijn experts, groot-en kleinhandel). Ze hebben ze in alle prijsklassen van 1euro tot 2000euro. Ze maken alles zelfs, dus je krijgt zeer hoge kwaliteit aan een zeer schappelijke prijs. Ik heb er verschillende setjes van. Ga er eens langs en leg uit wat je in gedachten had.
veel succes ermee!xxxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

Sophie
18-4-2008
 Meld misbruik16-11-2007 17:25:11

Kijk eens op de Nona website (silver), dat is dat merk waar Dina Tersago reclame voor maakt, op pagina 20 staan er heel knappe voor 59 euro.
ik ga die zelf ook kopen
Sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...