Terug naar overzicht
c&a en jbc zijn blijkbaar vrij goed in feestcollecties voor kindjesik ben al is gaan kijken bij princess in antwerpen en daar hadden ze heel schoon dingens voor jongens
hallo,wij hebben ook een bruidsjongen en trouwen in juni 2008. wij wilden gewoon gaan kijken in de gewone winkels voor een 3/4 broek met gekleed bloesje of hemd erop. vind dat ze de kleren erna ook nog moeten kunnen aandoen. het zijn tenslotte ook nog kinderen. groetjesheidi
2x kadet in hasselt of 2x kadee weet niet juistdaar hebben ze normaal wel mooie dingen.of in lollypop in eindhoven, wellens in herentals. Daar ga ik kijken voor de bruidkindjes. Wel niet goedkoop... maar het is voor mijn eigen zoontje. Dat is wel anders dan he
wij gaan in de c&a de kledij kopen voor onze bruidskindje als de communie collectie er is en die kleren zijn altijd mooi en deze kunnen ze nog afdragenmvg jill
Hey,bij de kindercollectie van Mexx kan je ook veel feestelijke kledij vinden voor kinderen. Daar hebben ze het ganse jaar door kledij voor bruidskindjes, dus niet enkel tijdens de communieperiode.
Hoi Karen,Kijk eens naar het belgische merk GYMP, die hebben echt schitterende kleding! (www.gymp.be ) Ik geloof dat die collectie al vanaf januari in de winkels verkrijgbaar is.Succes met zoeken,Nicole