Nu Online
Momenteel zijn er 394 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidsjongens

16-11-2007 14:13:43
Hey iedereen
Ik trouw op 19-07-2008 en ik vroeg me af wat te doen voor de kledij van onze 2 bruidsjongens. Het enige wat ik er van vind op het net zijn zo de echte kostuums voor kinderen maar da vind ik dus echt niks. Ik wil dat ze er tof uitzien en toch mooi.
Ik heb wel gehoord dat ik op tijd moet gaan omdat er veel ouders ook op zoek gaan naar kinderkleding voor de communies volgend jaar. Heeft iemand een idee waar ik kledij voor mijn bruidsjongens kan vinden in Limburg en wanneer ik dit moet gaan zoeken?
Bedankt
Karen

Karen
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1598

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik16-11-2007 16:20:56

c&a en jbc zijn blijkbaar vrij goed in feestcollecties voor kindjes

ik ben al is gaan kijken bij princess in antwerpen en daar hadden ze heel schoon dingens voor jongens

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik16-11-2007 17:21:47

hallo,
wij hebben ook een bruidsjongen en trouwen in juni 2008. wij wilden gewoon gaan kijken in de gewone winkels voor een 3/4 broek met gekleed bloesje of hemd erop. vind dat ze de kleren erna ook nog moeten kunnen aandoen. het zijn tenslotte ook nog kinderen.

groetjes
heidi

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik16-11-2007 19:30:03

2x kadet in hasselt of 2x kadee weet niet juist
daar hebben ze normaal wel mooie dingen.
of in lollypop in eindhoven, wellens in herentals. Daar ga ik kijken voor de bruidkindjes. Wel niet goedkoop... maar het is voor mijn eigen zoontje. Dat is wel anders dan he

Jill
24-5-2008
 Meld misbruik16-11-2007 22:25:35

wij gaan in de c&a de kledij kopen voor onze bruidskindje als de communie collectie er is en die kleren zijn altijd mooi en deze kunnen ze nog afdragen
mvg jill

Marijke
12-7-2008
 Meld misbruik17-11-2007 11:32:12

Hey,

bij de kindercollectie van Mexx kan je ook veel feestelijke kledij vinden voor kinderen. Daar hebben ze het ganse jaar door kledij voor bruidskindjes, dus niet enkel tijdens de communieperiode.

Nicole
20-9-2008
 Meld misbruik22-11-2007 12:52:06

Hoi Karen,

Kijk eens naar het belgische merk GYMP, die hebben echt schitterende kleding! (www.gymp.be ) Ik geloof dat die collectie al vanaf januari in de winkels verkrijgbaar is.

Succes met zoeken,

Nicole

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...