Terug naar overzicht
Wij geven ons feest volgend jaar in de Crypte. De totaal prijs per persoon bedraagt € 95,5 (korte receptie, voorgerechtenbuffet, hoofdgerecht met verschillende live show cooking eilandjes, dessertenbuffet, dranken tijdens de maaltijd en drankenforfait voor tijdens het dansfeest). Dit is wel exclusief de zaalhuur & huur van de muziekinstallatie. Ik moet zeggen dat de service erg goed is en de aanpak zeer persoonlijk. Het eten is ook voortreffelijk! veel succes!
hallo marijke,jouw drankenforfait tot hoe lang duurt dit? Welk einduur is voorzien?
mijn drankenforfait duurt tot 4u 's nachts.
Hoi Marijke,wij doen ons feest daar ook maar we betalen toch net iets meer dus ik vroeg mij af wat je bedoelt met korte receptie? groetjes,Stephanie
stephanie,onze receptie duurt ongeveer 1 uur. naast de traditionele dranken worden er per persoon 4 hapjes (warme & koude) geserveerd. wat betalen jullie dan all in? hoe zit jullie menu er ongeveer uit? thx!
geef mij anders je email dan kunnen we het beter bespreken want ik praat toch niet graag openlijk over ons kostprijs.mvg,Stephanie
Hallo,Wij trouwen volgend jaar ook in het Godshuis en moeten binnekort de menu's e.d. gaan bespreken.Ik had graag zo eens vernomen wat jullie allemaal gekozen hebben... (nathaliedechilly@pandora.be)Hopelijk tot binnenkort!Groetjes,Nath'
stephanie,mijn e-mail: claessensmarijke@hotmail.com