Terug naar overzicht
Hoi EviWij hebben valère ook als ceremoniemeester. Hij is al eens thuis geweest om vanalles te bespreken. Heel fijne man. Dit is zijn mailadres: valere.peeters@telenet.be. Daar heeft hij bij mij altijd snel op gereageerd.Groetjes
Hey Evi!Ik weer :-) Wij zijn op de beurs van Genk ook naar zijn stand geweest. Maar daar sprak ons een andere man aan ivm met foto's. Toen ik zei dat we al een fotograaf op het oog hadden en eigenlijk kwamen informeren voor een ceremoniemeester, zei hij dat moet je met zijn pa een afspraak maken. Hij wees toen naar een jongeman. Ik heb toen een kaartje met gegevens meegenomen and that's it. Heb jij Valère al in levende lijve gezien?Mijn zus zei wel (over de zoon) als u die komt assisteren op uw huwelijksdag zou je je wel eens kunnen bedenken :-) t was inderdaad gene misseGroetjes
@ Karen: Bedankt voor de info, ik ga hem nu zeker eens een mailtje sturen want als hij al weet dat die datum niet gaat voor hem dan kunnen we nu nog iemand anders boeken. maar ik hoop dat hij kan want heb nu al veel goede reactie's gehoord over hem en dat is wel heel fijn. Thanks@ Ann: We hebben valere zelf niet gezien, was er even niet denk, maar wij hebben zijn zoon wel gezien en het is inderdaad geen lelijk ventje ;-)maar ik ga me toch niet bedenken hoor als die moest komen want ik ben heeeeeeel blij met mijn lief en schattig toekomstig ventje :-))heb hem nog nooit in een kostuum gezien dus ben heel benieuwd naar die dag om hem dan ook te zien,hihi.Maja, als zijn zoon komt is het mischien wel interessant voor één van mijn vriendinnen, haha.Heb via silvy de prijzen van modus gekregen, heb jij het ook gezien. Valt wel heel goed mee hoor. Ik ga er zeker eens naartoe.Groetjes en succes nogEvi
@ Evi:K ben ook benieuwd om mijn ventje eens in kostuum te zien... Ik heb nog niks doorgestuurd gekregen van Modus. Kun jij het mij anders eens doormailen?Groetjes