Terug naar overzicht
Goedenavond steven, kan ik soms helpen ?kijk eens hier op deze site bij F.D.VIDEOPRODUCTIES ik werk veel in oostvlaanderen,mijn prijzen liggen zeer goed in de markt zeker voor wat u in ruil krijgt.meer weten? neem vrijblijvend contact op.Mvg filip._(demo's zijn vrijblijvend beschikbaar)
Hey Steven,Scherpe prijs en prachtig resultaat: www.videomanie.be Deze mensen zijn uit Denderleeuw, heb al demo's gezien en levert prachtig werk.Wij hebben hem alvast gereserveerd.Nele
Hey,Wij hebben Mario Van Steelant (macrea@mac.com) uit Waasmunster. Zijn bij hem thuis een paar afgewerkte dvd's gaan bekijken en die waren echt geslaagd. Bovendien is hij zeer budgetvriendelijk: 450 euro voor de hele dag én hij voorziet ook een babbelbox tijdens bepaalde momenten op het feest als je wil.Groetjes,Tania
Steven,raadpleeg eens de mensen die op de publiciteitspagina van deze website staan. Professioneel werk voor een betaalbare prijs. Even een mail sturen is zo gebeurt, en via de website kan je meestal al een idee vormen! Veel suc6 !
Hey StevenJe kan me altijd een mailtje sturen voor de gegevens van onze videograaf, ik weet niet of hij graag heeft of ik al zijn gegevens zomaar op internet zet ...vandamsarah@hotmail.comGroetjes en succesSarah15*09*07
Steven,Een vriendin van me heeft JP Video Producties genomen uit Beernem en trouwt ook in de regio Oost-Vlaanderen. Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Hey,Eerst en vooral een dikke proficiat !!!Wij van T&B Producties maken van uw trouwdag een mooie reportage.Wij bieden u in het ALL-IN pakket volgende zaken :* fotograaf & videoman de ganse dag aanwezig* 75 foto's 10x15 en 10 foto's 15x20* fotoalbum (hardbook A4) met 60 foto's* 80' minuten gemonteerde beelden op DVD* CD-Rom met ALLE genomen foto's* 5 DVD's in afgewerkte doos met covers* Interview met de gasten* De gemonteerde film bevat special effects, muziek, intro- en outro's, titelmenu, hoofdmenu, ...In deze prijs zitten geen bijkomende kosten !!!Prijs van het ALL-IN pakket : 700€Indien interesse kan u ons contacteren0476/70.69.97bjorn.norda@skynet.beMvgBjorn