Terug naar overzicht
Afhankelijk van Uw budget en wensen.Huyze De Baere in Maldegem.Stijlvol,prachtige locatie/tuin.SuccesFreddy
Dag Saskia,Wij geven ons feest + huwelijk in "Het Godshuis in Sint-Laureins.(www.godshuis.be )Het is zeker ook de moeite om een kijkje te gaan nemen in "Den Hof".Véél succes!
Hey,de lokaties waar wij aan dachten (we zijn zelf van regio Eeklo) zijn deze : Breughel in BeerveldePark van BeerveldeDen Orchidee in LokerenParkhotel in Lokeren (maar dit krijgt een andere uitbater)Ter Heide in Lembeke (heel leuk voor een kleine groep en vaak tot kort op voorhand nog vrij, ze geven niet zoveel huwelijken)Hof Ten Bossche in Heusden (denk ik)Salons CaipirinhaSalons Roskam (beiden in Merelbeke)De Lozen Boer in LochristiMimosa in EekloHet Godshuis in Sint-LaureinsDomein 't Meersdael in MoerbekeScala in KieldrechtKasteel van Wippelgem in EvergemDe Baere in MaldegemGasthof St Marie in MaldegemTorenhuyze in Oosteeklo (maar dat zou ik iedereen afraden, ze dwingen je daar nogal om hun smaak van menu te kiezen en dergelijke, we kregen er ook weinig concrete voorstellen en opmerkingen als "een dessertenbuffet voor een trouw, dat ga je toch niet doen", een afknapper dus).Aan andere zalen denk ik niet zo meteen, dit waren denk ik de voornaamste. Hopelijk ben je er wat mee !Groeten,Ann
Den hof natuurlijk in Zelzate. Wij trouwen daar in 2009. Super locatie.
Steven,voor hoeveel personen geven jullie jullie feest in den Hof? Wij zijn aan twijfelen of deze zaal wel groot genoeg is voor 15O personen.Thanks.Groetjes,Karolien.
We hebben een aantal afspraken gemaakt bij de diverse lokaties.Bedankt voor jullie tips!!