Terug naar overzicht
Ik vind de cultuurkapel zalig om vieringen voor te gaan. Ook hebben ze de nodige accomodatie om aldaar de receptie te houden te doen.goedeherder.be
Dag Evelien,Heb je al - aangezien je in de buurt van Gent woont - gedacht aan een prachtige historische locatie? Op de website van de Stad Gent vind je onder de informatie over stadsgebouwen een hele lijst met schitterende locaties.Samen met mijn man organiseer ik op zo'n locatie binnenkort een alternatieve, gepersonaliseerde viering voor een koppel. Als je dat wenst kan ik je ook een lijst met alternatieve adressen (privézalen) toesturen om inspiratie uit op te doen.Veel plezier met de planning!Groetjes,Kathleen ('Eens in je leven')
Hoi Evelien (en Kathleen 'Eens in je leven')Wij zouden heel graag een huwelijksceremonie organiseren op een zonnig strand, en nadien hier dan een trouwfuif geven. Dus als jullie inderdaad tips hebben qua leuke locaties... Please let me know! Wij zoeken iets in de buurt van Erpe Mere, maar historisch Gent lijkt me ook wel leuk.Ik hoop spoedig iets van jullie te vernemen.Groetjes, en veel succes met de organisatie Evelien!Angélique