Nu Online
Momenteel zijn er 384 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie rond gent - nevele voor alternatief huwelijk

18-11-2007 17:40:54
dag bruidjes allemaal,
Heeft iemand al ervaring met de Cultuurkapel in Gent. Ik ben vollop op zoek naar een zaal of kapel, of om het even wat rond omgeving Nevele, gent of merelbeke. Wij gaan een alternatieve viering geven, maar zouden dit eerst in onze tuin geven. Maar als het weertje niet meevalt, valt alles letterlijk in het water hé! Daarom de zoektocht naar iets overdekt om onze viering te kunnen geven.

Heel veel groetjes

evelien
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1924

Johan

Meld misbruik19-11-2007 12:04:33

Ik vind de cultuurkapel zalig om vieringen voor te gaan. Ook hebben ze de nodige accomodatie om aldaar de receptie te houden te doen.
goedeherder.be

Kathleen

Meld misbruik3-12-2007 14:26:28

Dag Evelien,

Heb je al - aangezien je in de buurt van Gent woont - gedacht aan een prachtige historische locatie? Op de website van de Stad Gent vind je onder de informatie over stadsgebouwen een hele lijst met schitterende locaties.
Samen met mijn man organiseer ik op zo'n locatie binnenkort een alternatieve, gepersonaliseerde viering voor een koppel. Als je dat wenst kan ik je ook een lijst met alternatieve adressen (privézalen) toesturen om inspiratie uit op te doen.
Veel plezier met de planning!

Groetjes,
Kathleen ('Eens in je leven')

Angélique
21-6-2008
 Meld misbruik3-3-2008 20:28:51

Hoi Evelien (en Kathleen 'Eens in je leven')
Wij zouden heel graag een huwelijksceremonie organiseren op een zonnig strand, en nadien hier dan een trouwfuif geven. Dus als jullie inderdaad tips hebben qua leuke locaties... Please let me know! Wij zoeken iets in de buurt van Erpe Mere, maar historisch Gent lijkt me ook wel leuk.
Ik hoop spoedig iets van jullie te vernemen.
Groetjes, en veel succes met de organisatie Evelien!
Angélique

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info