Terug naar overzicht
Hoi,bij ons is het mijn vriend die mijn boeket bestelt. Ik denk niet dat het echt winters zal zijn, maar dat hij vooral zal kijken naar welke bloemen ik mooi vind (Fresia's).Groetjes,Evelien x08/12/2007
dag cathy, een goede bloemist vraagt een foto of een stofje van jouw kleed. Ik heb vb een kleed waar een vuile blauwe/ zilvere schijn op zit.Onze bloemist kwam aandraven met een nieuwe soort van roos... dat paste perfect!!Ook nog eens heel speciaal, want ze worden bijna nergens verkocht.Gewoon vertrouwen op je bloemist voor de kleur zou ik zeggen.succes!
Hallo,Wij trouwen 08/12/07 en ik heb een kleed aan in ivoor en mijn boeket zal met bordeaux roosjes zijn. Want in de feestzaal gaan er op tafel ook rode rozen staan, dus zo past het toch nog beetje.GroetjesKarlijn
Bedankt voor jullie reakties!De bloemist stelde rode rozen voor en ik denk dat dit het gaat worden, in een eenvoudig boeket.Groetjes, Cathy
Hey ik ben ook een decemberbruidje.Mijn kleed is bruin en ik heb een boeket besteld van rode rozen,maar zo van die satijnachtige grand prix of zoiets zei de bloemist dat ze heten.groetjes