TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlot
5-10-2007
|
19-11-2007 9:41:24
Hoi Ann, Wat fijn dat jullie ook de stap gaan zetten om te trouwen. Als ik jou een raad mag geven, zou ik er niet op in gaan. Tegen die tijd heb je misschien al iets veel mooiers gezien, is jouw stijl veranderd, ... Je vindt ook wel mooie trouwkleedjes tegen een gunstigere prijs hoor. Ikzelf ga in januari bij Anastasi kijken (gelegen in Nieuwegein, bij Utrecht). Daar zijn de prijzen echt super scherp. Het duurste kleed kost 799 euro. En alles wordt voor jou op maat gemaakt. website: www.anastasi.nl Kan je daar eens ideetjes op doen. Het zijn natuurlijk wel geen merkjurken, maar ik vind dat helemaal geen probleem. Veel succes ermee. Groetjes Charlot, 28/06/2008
|
|
Evi
8-8-2008
|
19-11-2007 9:59:10
Hey Ann,
Ik hier ook weer. Ik heb het kleedje eens bekeken op eBay en het is inderdaad een mooi. Maar ik vind het soms riskant en ook zal je het soms nog wat moeten vermaken want niet elke persoon is hetzelfde. Ik zou gewoon eens zoals Charlotte zegt eens kijken op die site en ik heb gehoord bij karen in Dilsen zijn er ook heel betaalbare kleedjes. Ik ken iemand dat daar geweest is en die had ook een heel mooi kleedje voor 800€ en dan heb je een nieuw en dat word dan naar u aangepast. Vind dat wat veiliger. Het is niet makkelijk soms é. we zitten soms ook met dat probleem, maar zoals voor de bruidskindjes gaan we dan naar de c&a als de comuniekleding er is. Maar jij beslist natuurlijk over dat kleed é, maar je hebt nog tijd genoeg joh, kijk overal maar eens wat rond of bel eens naar bepaalde winkels.
Heel veel succes en het lukt u wel. Groetjes Evi
|
|
Sofie
3-5-2008
|
19-11-2007 10:06:24
Mag ik even iets anders zeggen. Toen ik op het internet surfte en in boekjes verschillende kleedjes bekeek, had ik een idee in mijn hoofd wat ik mooi vond en wat niet. Bij het passen bleek, dat wat ik mooi vond, mij niet echt stond, en wat ik oorspronkelijk niet mooi vond, heel beeldig was! Zo zie je maar, ik zou je aanraden eerst eens allerlei soorten kleedjes te passen en nadien beslissen. Vele groeten en succes!
|
|
Griet
2-2-2008
|
19-11-2007 10:27:51
Ik volg ook al een tijdje alle bruidsspullen op e-bay. Het blijft natuurlijk een gok maar 800 Euro voor een trouwkleed blijft daar veel geld. Als niemand het volgt of er geen andere biedingen zijn zou ik toch wachten. Als ze het niet verkocht krijgt staat het er binnen de kortste keren aan een paar honderd Euro minder op. Trouwens inderdaad, het is nog lang en je vindt splinternieuwe kleedjes voor minder. Zelfs de solden zou ik 's afschuimen. Zou je een ander kleedje dat 500 Euro minder kost even leuk vinden of niet, da's de vraag... Succes bruid! Griet
|
|
sarah
17-5-2008
|
19-11-2007 10:53:09
ik vind het persoonlijk ook wat te vroeg.Of het moest natuurlijk echt jouw droomkleed zijn!!!
|
|
Sheron
2-2-2008
|
19-11-2007 10:57:45
Beste Ann,
Ik heb in december 2006 een trouwkleed gezien op ebay en ik was van plan te trouwen in februari 2008... Ik heb gewoon een afspraak gemaakt en ben samen met mijn mama gaan passen, ge kunt ook jouw prijs geven hé (zien of er aanpassingen moeten gebeuren of je het kleedje naar de droogkuis moet doen en dergelijke)... Want als ze niemand vindt tot het einde van de bieding dan kan je zeggen dat je er minder aan wil geven (bv 600 en dan kan je op zoek naar accesoires, want die zijn spijtig genoeg ook duur). Ik heb het uiteindelijk ni gekocht, want mijn borsten konden er niet in, maar als het pastte had ik het gewoon gekocht hoor, je ziet het verschil toch ni met een nieuwe jurk (het is maar 1 dag aangedaan) en als je het aanhebt dan zie je wel of je erin straalt of ni hé... En da moet je zien dat je ni bijkomt ;-)
Groetjes, Sheron 2-2-8
|
|
Fieke
7-7-2007
|
19-11-2007 12:42:36
Hey Ann,
Ik had ook de Olga van Pronovias. Echt doen, zou ik zo zeggen! Ik voelde me die dag een echte princes. Iedereen zei dat ik een prachtig kleed had, en dat was ook zo.
Ik verkoop het mijne niet, ik wil het voor altijd van mij laten zijn.
Doen, dus! Zulke kleedjes raken niet uit de mode!
Veel succes, fieke reeds 135 dagen getrouwd www.enoa.be/huwelijkportfolio/sofiechristophe
|
|
Nele
24-5-2008
|
19-11-2007 14:27:31
Hoi, Ik zou niet te snel kiezen maar goed rond kijken wat je wil. Ga ook eens een winkel binnen en pas eens verschillende soorten modellen. Want als je het aan doet is het altijd iets anders. Als het jouw gedacht is moet je het kopen. Want als je 1 keer je gedacht gezien hebt, vind je niets anders meer dat even goed is. Trouwens ik heb ook een kleed van de vorige collectie. Je moet je goed voelen in je kleed op zo een dag. groetjes
|
|
marijke
9-8-2008
|
19-11-2007 15:40:13
hey,
waarom ga je niet eens met de foto van deze jurk naar een goede naaister/ontwerpster die het kleedje gewoon op maat namaakt, eventueel met hier en daar nog een aanpassing naar je eigen zin? op die manier heb je wél een splinternieuw kleedje, maar dan voor een goedkoper budget!
|
|
Patricia
|
20-11-2007 10:49:16
Ik zou je aanraden (je doet er mee wat je wilt hé) om toch eens een bruidswinkel te doen. Al is het maar om, zoals hier al gezegd is, een aantal kleedjes te passen en te zien wat je staat. Je bent niet verplicht daar ook iets te kopen hé.
Ook ik had een beperkt budget en heb een heel mooie bustier met rok gevonden bij Jagré. Was daar gewoon gaan kijken om een idee op te doen en om prijzen te weten en had niet gedacht direct iets te vinden dat zo mooi was. Dus toch wel wat langer op voorhand gekocht en hoe meer ik het zie, hoe mooier ik het vind (ik kocht het in februari 2007 en trouw in augustus 2008). Zo heb ik ook ruim de tijd om accessoires, schoenen, lingerie, ... te vinden.
Mijn bustier met rok kostte nog geen 500€ en niemand gaat zien dat het zo weinig geld gekost heeft, want het is echt speciaal.
Veel succes met je zoektocht Patricia
|
|
Sabrina
7-8-2009
|
27-10-2008 14:00:07
Hoi!
Ook wij huwen op die dag! Vanwaar zijn jullie? Kunnen we ideetjes uitwisselen mss! Grtjs, Sabrina
sabrina_geldof@hotmail.com
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|