Terug naar overzicht
Bij mij lukt het ook niet.Groetjes,Sandra12/04/2008
Hebben gisteren nog samen gezeten met Valère en heb hem ook gevraagd of er iets mis was met de website. Momenteel is die nog niet beschikbaar, zou binnenkort wel zo moeten zijn. Dus nog even geduld ...
@ Karolien: Hoe viel jullie gesprek mee? Is het een aangename man? Geeft hij veel informatie?Groetjes Ann
Hallo allemaal,Bedankt alvast voor jullie reactie's.We hebben valere kunnen bereiken via de telefoon en tot onze grote spijt is hij op onze datum volledig bezet.we hebben nog enkele andere gebeld, maar hebben nu toch maar besloten om geen ceremoniemeester te nemen.Het zal zonder ook wel lukken denk en hoop ik.GroetjesEvi
Hoi AnDinsdag hebben we 2u samen gezeten met Valère en gisteren heb ik hem laten weten dat hij onze trouwdatum mocht vastleggen in zijn agenda. Ik vond hem een heel aangenamen man, met verstand van zaken, hij straalde rust uit en ervaring. Bij alles wat we zeiden of vroegen had hij wel tips en hij gaf al meteen oplossingen voor vragen en kleine probleempjes. Qua prijs valt hij enorm mee (bij ons rekent hij nu wel nog een km-vergoeding aan omdat we niet in limburg trouwen, maar zelfs met deze vergoeding komt hij goedkoper uit dan anderen in onze buurt). Wij zijn zelf niet voor superformele toestanden, maar te losjes moet het er nu ook weer niet aantoe gaan en ik denk dat Valère voor elk wat wils wat te bieden heeft.Ik kan hem echt aanraden.groetjesKarolien
Hallo, zou er iemand het nr van Valère Peeters kunnen doorsturen? Hoeveel moet je ongeveer rekenen voor een namiddag?email: keppesi@hotmail.comSigrid