Terug naar overzicht
Hey Birgitte!Onze ceremoniemeester is donderdagavond langst geweest.Hij is afkomstig van Paal en zijn naam is Gunther Vranken.Hij heeft hier gezeten van 19.00 tot 23.00! Hij is een lieve en losse persoon. We hebben een heel gezellige avond gehad en veel gelachen. Als je graag iemand wil die het dus wat informeler houdt, kun je bij hem zeker terecht. Als je graag zijn gegeven hebt, stuur maar een mail naar:gitteke_a@hotmail.comLieve groetjes,Gitte
Awel als je een plezante informele ceremoniemeester zoekt, die niet te stijf en te serieus is, maar toch zijn job goed doet dan moet je Bylois Fernand contacteren! wij hebben hem gehad op onze trouw en ik zou hem iedereen aanraden! hij voert zijn job heel strikt uit zoals het moet zodat jullie je die dag kunnen ontspannen en alles aan hem kunnen overlaten... en toch zorgt hij voor de nodige luchtige sfeer en de grapkes tussendoor! zeker contacteren!! 0476/330599 of 089/613490!
hallo,in diepenbeek heb je nog erik. hij doet dit volgens mij meer uit hobby dan als beroep, wat volgens mij dan ook veel losser is in werken. dit zijn de gegevens CeremoniemeesterBrusselaers ErikKatteweidelaan 101 ,3590 DiepenbeekTel. 0495/499598 groetjesheidi
Hey,Wij hadden op onze dag ook Erik Brusselaers uit Diepenbeek. We hebben er geen moment spijt van gehad. Alles is perfect verlopen. Een aanrader. Prijs lag bij ons ook heel goed.Groetjes
HalloIk lees dat jullie op zoek zijn naar een ceremoniemeester.Wel ikzelf ben een gediplomeerd ceremoniemeester en woonachtig te Sint Truiden.Mijn naam is luc rohaert en je kan me vrijblijvend opbellen op het nummer: 0472/221805.Je kan me ook mailen: luc-rohaert@hotmail.comGroeten