Terug naar overzicht
Hey Bianca, moest je reactie krijgen, kan je dit dan ook doorsturen naar katelijn.spletinckx[at]gmail.comWij zijn er nog niet goed uit of we een mis of een dankviering willen ...
als je bij de 'goede Herder' in Dendermonde gaat, willen/zullen deze mensen wel instaan voor een zinvolle viering én heel persoonlijk. Het is dan wel geen rooms-katholiek viering (ook niet in een kerk), maar toch een katholiek huwelijk (op een locatie door jullie gekozen). Gewoon even google-en
Hey Bianca!Misschien eens aan je pastoor vragen? Voor zover ik weet is het een soort gebedsviering waar een aantal dingen uitvallen, maar ik kan je niet helpen met het precieze stramien. ALs je van de pastoor gewoon de onderdele krijgt kunje volgens mij teksten en dergelijke uit andere misboekjes halen ook. Veel succes!Cathy
als het een dankmis wordt, is de kans heel groot (zgz. om misverstanden te woorkomen) dat heel veel moet weggelaten worden (niet in het wit, weinig volk, langs de zijdeur), enkel een zegening van de ringen.