Terug naar overzicht
Hey,ik heb dat al gezien bij de zus van een vriendin en dat was heel mooi hoor!Als je het mooi vindt, gewoon doen!Veel succes,Sofie16-08-08
Hey Liesbet,ik ben 198 dagen geleden gehuwd in een tweekleurige bruidsjurk en iedereen was er weg van. De jurk was wel niet van de collectie van Linea Raffaeli, maar van demetrios. Ik heb ze gekocht bij Bruidshuis Ellen;Groetjes,Lies
Ben net vandaag 3 maanden gelden getrouwd in een kleed van linea (van de vorige collectie dus). Ik heb ondertussen al een kijkje genomen naar de nieuwe collectie en ik vind de 2-kleurige trouwkleedjes echt prachtig! Als je het mooi vind gewoon doen! Ze zijn heel mooi! Succes ermee! Kim x
Hoi Liesbet, Eventjes mijn naam veranderd, want sommige vrienden komen hier wel eens piepen. Ik ben één van die bruidjes die een twee-kleurig kleed gekozen heeft van Linea. het was mijn waw-jurk. Hij ging mij het best van alle die ik aangehad heb. Of het een beetje raar is, nee dat vin ik niet. mijn moeke stond er 100 % achter, terwijl ze eerder heel tradioneel is. Er moet toch ook iemand zijn die de eerste is. Ik ben alvast één van die trendsetters. Ik heb gekozen voor de linea set 21 rij 6 foto 3. in de bruidswinkel vertelden ze me dat de ontwerper zich gebasseerd had op Grace Kelly. Ik ga mijn haar dus ook zo in die trend doen. Als die jurk je echt goed stond, zou ik niet twijfelen. Wat de andere denken, doet er niet toe, jij moet je goed voelen. Groetjes van een anoniempje.
Hey Liesbet!Ik heb vrijdag mijn bruidsjurk gekocht bij Cermo in Turnhout (héél tevreden van die winkel) en het is er ook eentje van Linea Raffaelli én in 2 kleuren!Ik vind hem ongelooflijk mooi en wat zeker ook belangrijk is: hij zat héél erg gemakkelijk en voelde goed aan!Die 2 kleuren zijn echt wel in hoor dus niet twijfelen, als je je er goed bij voelt en hij staat je prachtig zou ik het gewoon doen. Ik ben alvast héél tevreden en benieuwd wat iedereen er zal van vinden :o)Groetjes!Margit xxxhttp://margitenleslie.trouwen.com
Hey LiesbetIk trouw volgend jaar en heb zaterdag mijn kleedje besteld. En het wordt ook een twee-kleurig trouwkleed van Linea Raffaeli. Ik ben nog naar een modeshow geweest met al hun kleedjes en de twee-kleurige sprongen er gewoonweg uit. Ik zou zeggen niet twijfelen. Succes nog.
dag liesbet, en alle andere bruidjesIk heb ook een twee-kleurige jurk. Wit topje en bruin,beige rok van linea R. Het topje kan ik nog eens aandoen. Heb zelf al gedacht om het mee te nemen op huwelijksreis en als er nog een klein beetje centjes over blijven om daar een reportage laten te maken.Dus ni twijfelen!! En tis toch een kleurlijke dag, dus je mag wel een kleurtje hebben!!!!!Vele groetjesEvelien