Terug naar overzicht
Ik begrijp je volkomen. Wij trouwen ook in mei en ik wil ook graag alles in dezelfde lijn hebben (uitnodigingen, misboekje, menu's,...). Daarom ook dat ik momenteel reeds volop aan het uitkijken ben naar een uitnodiging, omdat ik echt wel van hieruit wil vertrekken.Trouwens het misboekje kan inhoudelijk toch volledig klaar zijn tegen begin januari, terwijl je de kaft nadien nog voorziet?Ik ga het in elk geval zo aanpakken, indien ik tegen eind dec nog geen gepaste uitnodiging gevonden heb...Veel succes nog !
Dag annelies,Zie hieronder,1) Intredelied2) Verwelkoming door priester3) Gebed om vergeving4) Openingsgebed5) Eerste lezing6) Tussenzang7) Evangelie8) Homilie9) Huwelijksinzegening10) Huwelijksbelofte11) Zegening van de ringen 12) Huwelijkskaars + huwelijkskruisje13) Tekenen van het huwelijksregister ( met muzikale begeleiding)14) Voorbeden15) Offergang ( met muzikale begeleiding)16) Gebed over de gaven17) Dankgebed18) Eucharistisch gebed 19) Onze Vader20) Huwelijkszegen21) Vredeswens22) Communie ( met muzikale begeleiding)23) Slotgebed 24) Bezinning 25) Zegen en zending 26) Uittrede ( met muzikale begeleiding)voor meer info kan je mij bereiken op0485/031224Gr,Media Carservice Koksijdewww.mediacarservice.be
Hey!Wij hebben onze uitnodigigen al gekozen (we maken ze zelf)en gaan een aantal elementen opnieuw gebruiken in onze misboekjes/menus. Misshien kan je beslissen voor een kleur of een bepaalde figuur & dan bij uitnodigingen naar hetzelfde zoeken later, helemaal hetzelfde moet het toch niet zijn!Als je zegt eind mei, is dat toevallig ook de 24ste? Dan stappen wij in het huwelijksbootje :) Alleszins veel succes!
Hoi CathyWe trouwen inderdaad ook de 24ste!Allemaal bedankt voor jullie reacties...Nog veel succes!Groetjes...
Tof! Waar trouwen jullie? Wij in Linden/Pellenberg (bij Leuven). Ik kan alvast niet wachten!
Wij trouwen in Borgloon (Limburg)!En het begint af te korten...