TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Christel
30-6-2007
|
20-11-2007 16:21:32
dag Julie
wij zijn op 16 juni getrouwd in Hof ten bosse in Heusden, bij Gent echt, het was super ! Zo een vriendelijke mensen , heel lekker eten en alles tot in de puntjes. Ze staan gekend voor hun grandioos dessertbuffet, incl zeepbellen, rook , vuurwerk , ze brengen karren vol , tot er geen eind aan komt :-) ze hebben in de tuin ook een huwelijkssuite met bubbelbad en sauna, echt de max ze hebben hele leuke formules en werken ook naar je budget
www.hoftenbosse.be
groetjes Christel
|
|
bjm
|
20-11-2007 18:33:49
Dag Julie,
Onze feestzaal is Huyze De Baere te Maldegem(www.huyzedebaere.be ) Foto's komen niet helemaal tot hun recht. Maar zeker een kijkje waard! Voor deze zaal is "vroeg reserveren" de boodschap!
Veel succes, Julie
|
|
annelore
24-8-2007
|
20-11-2007 20:50:43
hallo,
onze feestzaal was Ste-Marie te maldegem en het was perfect lekker eten,mooie tuin, mooie zaal,prijs/kwaliteit uitstekend en mega toffe eigenaars succes met de zoektocht groetjes Lore
|
|
Caroline
7-7-2007
|
22-11-2007 12:42:41
Wij zijn deze zomer getrouwd in 't Meersdael te Moerbeke-Waas en zijn supercontent dat we het daar hebben gedaan. Onze familie spreekt er nog van. Het domein is ongelofelijk mooi, de zaal is eens iets anders, het eten heel lekker en veel (dessertenbuffet is een absolute aanrader). Ik kan je alleen aanraden om eens te gaan kijken daar en om met de feestorganisator daar (SIVA van Sinaai) eens te gaan praten.
Veel succes met de zoektocht!
|
|
Julie
22-11-2008
|
22-11-2007 15:17:35
Hoi,
alvast allemaal bedankt voor jullie reacties. De tuin speelt geen rol, aangezien we in november zullen trouwen. Voor ons is het dus belangrijk dat we kunnen genieten van een sfeervolle zaal.
Groetjes Julie
|
|
Anke
29-3-2008
|
23-11-2007 16:45:13
Hallo,
Bij ons wordt het St Marie te Maldegem. Heel veel goede reacties over gehoord. De enige zaal die ik jullie niet kan aanraden is: "het godshuis". Mijn toekomstige schoonzus is daar getrouwd en het is het slechtste trouwfeest geweest dat ik al heb meegemaakt. Met slecht bedoel ik dat het eten niet was klaargemaakt zoals gevraagd, de zaal was veel te klein voor het aantal mensen,... Allemaal zaken waar ze zelf niets aan konden doen. Dat is natuurlijk zeer jammer!
Groetjes en veel succes met de zoektocht.
|
|
kelly
|
25-11-2007 12:44:39
Hey, Mijn mama en haar vriend runnen het Kasteel Sanderling in De Pinte. Het is een zeer prachtige locatie om uw feest te geven. Ikzelf en men verloofde trouwen er ook volgend jaar. Men moeder geeft U alle advies die je nodig hebt. Ik kan er van mee spreken. Kijk alvast eens op www.kasteelsanderling.com Als je nog een vraagje hebt, aarzel niet ze me te stellenf bel men moeder op 0479/475462
Groetjes Kelly
|
|
kelly
|
25-11-2007 12:44:47
Hey, Mijn mama en haar vriend runnen het Kasteel Sanderling in De Pinte. Het is een zeer prachtige locatie om uw feest te geven. Ikzelf en men verloofde trouwen er ook volgend jaar. Men moeder geeft U alle advies die je nodig hebt. Ik kan er van mee spreken. Kijk alvast eens op www.kasteelsanderling.com Als je nog een vraagje hebt, aarzel niet ze me te stellenf bel men moeder op 0479/475462
Groetjes Kelly
|
|
Veroniek
|
28-11-2007 12:47:29
Hoi Julie
Wij hebben ons feest gehouden in Kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg (Gent), echt een aanrader! En ook héél makkelijk bereikbaar, de R4 in Oostaker-Lochristi afrijden en dan enekele km verder linksaf en je bent er! (rechtover een peugotgarage) Site van de feestzaal: http://www.carelshof.be/
Het eten is héél lekker, de bediening héél vriendelijk, de uitbaters (een koppel) zijn héél behulpzaam en vriendelijk! Wij zijn echt héél tevreden en zouden onze feesten opnieuw daar doen!
Succes Veroniek Getrouwd op 20 07 2007 http://huwelijksfoto.net/vl/
|
|
Karolien
23-5-2010
|
13-12-2007 15:25:30
Hey Julie, wij zijn momenteel ook op zoek naar een zaal in die regio en zijn momenteel aan het twijfelen tussen: - Huyze De Baere (Maldegem) - Den Hof (Zelzate) Ik weet niet wanneer jullie zouden trouwen, maar in Huyze de Baere moet je idd heel tijdig reserveren.
Volgende zalen hebben wij ook bezocht in buurt van Gent: - Kasteel Sanderling - Kasteel van Saffelaere - Renaerd - Marriots (Graslei Gent --> echt prachtig, maar heeft geen tuin, dus ideaal voor winterbruiloft) - De Loze Boer
In buurt van Kortrijk: Alta Ripa, Salons Carlton en Marquette.
Laat je weten welke zaal jullie uiteindelijk genomen hebben, want zie net dat je berichtje al van even geleden is.
Groetjes, Karolien.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|