Terug naar overzicht
Hey Nathalie, Ik ben er vrijdag geweest en was superenthousiast! Voor mij was het de allereerste winkel en het eerste contact verliep echt heel vlot. De verkoopster (ik weet haar naam niet, maar ze heeft donker haar en een brilletje) was supertof. Ze heeft mij een aantal kleedjes en ensembletjes laten zien in de rek en degene die ik leuk vond, hing zij apart. Zij heeft er ook eentje uitgehaald dat ik op het eerste gezicht niet wauw vond, maar dat bleek achteraf wel het mooiste te zijn...Er is inderdaad veel keuze en wat meer is: niet alleen in maatje 38. Ik heb zelf normaal gezien maat 48 of 50, en ik heb zelfs dingen aangehad waar ik in zwom. Echt waar! Leuk gevoel trouwens... ;-)Uiteindelijk heb ik nog niet HET wauw-kleedje gevonden, maar het was in ieder geval een veel leukere ervaring dan ik gedacht had.Dus wat mij betreft: zeker een aanrader!Veel plezier volgende week!GroetjesInes 3/10/2008
hey, ik ben er een paar weken geleden geweest het was een super ervaring, heel rustig relax en supervriendelijk. echt van genoten voor ik het wist waren er drie uur voorbij.
Ook ik heb het whaw kleedje er niet gevonden. Was er ook naartoe gegaan omwille van de keuze. In het begin viel het tegen. Ik moest in een boek met oude foto's jurken aanduiden die ik wel zag zitten (er waren er bijna geen naar mijn zin, de verkoopster zei me dat ze onmogelijk alle jurken kon laten zien. zij ging dan op basis daarvan op zoek naar de jurk. uieindelijk blijkt dat kleinere winkels mij meer liggen, daar kan je immers alles bekijken.Hoewel ik geen grote maat, heb viel het mij inderdaad op dat ze daar wel kleedjes hebben groter dan 36-38.GroetjesEllen21-06-08