Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het vijverhof

20-11-2007 16:47:01
Beste,
Heeft iemand ervaring met het vijverhof in wevelgem?
Wij kennen de zaal absoluut niet en hadden graag wat bijkomende info ontvangen
alvast hartelijk dank
evelyn

evelyn
11-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 444

lotje
14-12-2007
 Meld misbruik20-11-2007 16:52:59

ik heb al enkele feesten meegemaakt daar , en alles is in de puntjes verzorgt.
het eten en de hapjes zijn er heerlijk.
de service perfect !!
dus een goede prijs kwaliteit verhouding

groetjes en nog veel succes

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik20-11-2007 20:01:16

Ik heb daar al meerdere feesten meegemaakt. Ofwel was de dj doof (de muziek stond belachelijk luid) ofwel was hij heel slechtgeluimd. Het eten vond ik altijd wat gewoontjes...

Griet

Meld misbruik21-11-2007 12:25:22

Wij geven volgend jaar ons feest in het vijverhof, vorig jaar was het communniefeest voor mijn nicht daar en wij vonden het eten wel in orde.

Er zijn twee grote zalen: waterkant (tot 150 personen, die hebben wij en deze vind ik persoonlijk ook de mooiste) en Elzenbrouck (tot 250 personen).

Het enige waar ik een beetje mee inzit is de receptieruimte. Als het mooi weer is kan deze buiten doorgaan - dit zou voor ons ideaal zijn- maar bij slecht weer is dit dacht ik een een 'afgezet' stukje van de grote zaal. Nuja, we moeten daarvoor nog eens terug gaan om meer informatie te vragen, want wij waren oorspronkelijk niet van plan om een aparte receptie te geven maar zijn nu van gedacht veranderd.

Van de DJ kan ik niet meespreken, daar heb ik geen ervaring mee, maar doordat we hier al meermaals negatieve commentaar over hebben gelezen hebben we beslist om geen van de 3 huis dj's te nemen.

Meer informatie (prijzen enzo vind je ook op hun website).

Veel succes met de keuze!

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik22-11-2007 8:45:50

hallo evelyn.
Ik heb daar ook mijn trouwzaal geboekt. Wij nemen de zaal Waterkant in het Vijverhof. Een prachtige zaal! Negatieve commentaren zal je altijd hebben. niemand kan echt 100 % tevreden zijn over iets.

Voor de receptie moeten we idd ook nog eens informeren bij hen want zou normaal gezien dus ook buiten zijn.

wij hebben zelfs de huisdj genomen, dj roan. we hebben hem met de neus op de feiten gedrukt en gezegd dat er veel negatieve commentaren circuleren. Hij is zeker bereid te luisteren naar de wensen en spreekt direct af wat er wel /niet mag gebeuren. ik vond hem toch uiterst professioneel opgesteld.

beste evelyn, je zal van iedere feestzaal wel iets vinden die niet goed is. wij hebben ook getwijfeld maar eens je de omgevind en zalen ziet, is die twijfel weg. toch bij ons.

groetjes
cindy
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

karlijn

Meld misbruik22-11-2007 8:49:44

Hallo,

Ons trouwfeest op 08/12/2007 gaat door in het Vijverhof. Heb er al feesten meegemaakt en alles was super en tiptop in orde. Zelf heb ik geen klachten, ze blijven vriendelijk, altijd bereid om te helpen, dj's ook heel vriendelijk en ze passen zich aan aan uw voorkeur. En voor de receptie hebben wij aparte zaal.

Jullie mogen hier allemaal zeggen wat jullie willen, ik ben er heeeeel tevreden over.

karlijn

Meld misbruik22-11-2007 8:50:03

Hallo,

Ons trouwfeest op 08/12/2007 gaat door in het Vijverhof. Heb er al feesten meegemaakt en alles was super en tiptop in orde. Zelf heb ik geen klachten, ze blijven vriendelijk, altijd bereid om te helpen, dj's ook heel vriendelijk en ze passen zich aan aan uw voorkeur. En voor de receptie hebben wij aparte zaal.

Jullie mogen hier allemaal zeggen wat jullie willen, ik ben er heeeeel tevreden over.

Groetjes karlijn

evelyn
11-7-2009
 Meld misbruik22-11-2007 11:04:18

Dank je voor de positieve reacties. Alvast aan alle trouwerkes ne dikke proficiat.
evelyn

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info