Terug naar overzicht
Dag Anneleen,wij zijn ook van plan om in de universitaire parochie te trouwen! Normaal gezien in de Begijnhofkerk en met de priester van de UP zelf, hoewel dat nog niet definitief beslist is. Buiten de datum hebben we nog niets vastgelegd of beslist. Wanneer zou jij trouwen?groetjes,Laura
wij trouwen op 10 mei, en jullie? ik twijfel nog een beetje tussen de pastoor van mijn geboortedorp (hoewel ik die ook niet echt goed ken maar wel mijn vormsel erbij heb gedaan, en is een aangename man)en de pastors van de up
wij zouden trouwen op 4 oktober, maar 100% zeker is dit nog niet. Ik heb mijn vormsel gedaan in de UP en heb helemaal geen band met de parochie van mijn geboortedorp. Ik ben daar enkel gedoopt. Ik heb wel altijd de indruk gehad dat de UP goede pastoors had. Ik ben wel van plan eens 'undercover' een gewone misdienst bij te wonen. Kwestie van een idee te krijgen.groetjes
Hoi Anneleen en Laura Via google kwam ik hier terecht. Wij trouwen volgend jaar in april en twijfelen tussen de sint jan de doperkerk en de lambertuskapel. Hebben jullie ervaringen te delen? Alvast bedankt !