Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jurk Rembo Styling gezocht

20-11-2007 21:25:52
Dag allemaal!
Ik heb op internet een foto gevonden van een super-mooie jurk van Rembo Styling:
http://www.hochzeit.de/typo3temp/pics/901dd7b658.jpg
Helaas staat de naam van de jurk er niet bij en vind ik hem nergens anders terug. Weet iemand toevallig de naam van deze jurk en waar ik er eventueel aan kan geraken? Ik denk dat het van de collectie 2006 of 2007 is.

groetjes,
eva

eva
26-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 468

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik21-11-2007 8:24:41

Hey

Bij maxims couture hebben ze veel kleedjes van rembo. Als je heel zeker wil zijn bij an en john bruidsmode (in nederland) zouden ze de hele collectie hebben.

Groetjes
ellen
21-06-08

Ine
16-8-2008
 Meld misbruik21-11-2007 9:36:10

Hey Eva,

Volgens mij is het de 'Honey' van de collectie van 2007.
Op de Duitse site kan je deze nog bij de bestsellers vinden, maar er staat enkel een foto van de bovenkant van het kleed op.
Ik zou eens naar een bruidswinkel gaan of bellen om te vragen of ze dat kleedje nog hebben.
Ik ben wel bang dat je het kleed niet meer kan bestellen, omdat het van de collectie van vorig jaar is.
Misschien als je niet te lang wacht, dat het wel nog kan, omdat de nieuwe collectie nog niet volledig in de winkels is.

Evelien
30-8-2008
 Meld misbruik21-11-2007 9:36:16

Hey Eva,

bij Cermo in Turnhout hebben ze de volledige collectie van Rembo Styling. Als je't daar niet kan vinden of bestellen, zal het nergens lukken!:)

Groetjes,
Evelien.

Ine
16-8-2008
 Meld misbruik21-11-2007 9:40:15

Hey Eva,

Ik weer.
Als dit absoluut je droomjurk is en je kan hem niet meer bestellen in een winkel, laat het me dan weten op volgend email-adres: ineke777@yahoo.com.
Ik wil dan ergens wel navraag doen voor jou.

Groetjes,
Ine

eva
26-10-2008
 Meld misbruik21-11-2007 11:50:37

Bedankt voor jullie tips!
Wij gaan op 2 verschillende dagen trouwen voor de wet en voor de kerk. Dit kleedje wil ik graag voor de wettelijke trouw, voor in de kerk wil ik een lang kleed. Maar ik heb natuurlijk maar een budget voor 1 kleed! :-)
Ik hoop dus dat ik het ergens 2de hands of bij een uitverkoop kan vinden. Voorlopig heb ik het topje al een aantal keer aangeboden gezien (2de hands), maar nooit met het korte rokje. :-(
Laat dus zeker iets weten als je het zou tegen komen!

groetjes,
eva

Tamara

Meld misbruik21-11-2007 12:22:56

Rembo Styling doet op zaterdag 1 en zondag 2 december een stockverkoop op de Weg naar As in Genk. Wel enkel contante betaling mogelijk.
Voor mij is het een beetje te laat (heb al een Marylise besteld), maar het kan misschien wel anderen helpen.

San
12-4-2008
 Meld misbruik21-11-2007 20:06:42

Beste Eva,

Ik was nog een beetje aan het surfen en heb uw kleedje teruggevonden op volgende site.
http://www.le-mariage.de/show_dress.php?id=41
Het is modelnummer 3140 uit de zomercollectie van 2007.
Hoop dat dit een beetje helpt bij je zoektocht.

Sandra
12/04/2008

eva
26-10-2008
 Meld misbruik21-11-2007 21:25:28

Ik ga zeker naar die stockverkoop proberen gaan!
Tamara, heb je toevallig nog wat meer info hierover zoals openingsuren en zo? Je mag het altijd mailen: eva_bauwens@yahoo.com
Heel erg bedankt voor de tip!

Ine
16-8-2008
 Meld misbruik22-11-2007 9:41:08

Ok, hier moet ik weer even op reageren.
Het is 1 en 2 december stockverkoop bij Rembo, maar dit is geen stockverkoop van trouwkleedjes.
Het is stockverkoop van de Mist en Missotten collectie.
Deze collecties hebben ook kleedjes, maar zijn naar mijn mening redelijk extravagant.
Niks houdt jullie natuurlijk tegen om een kijkje te gaan nemen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info