Terug naar overzicht
kijk eens een onderwerp of 6 naar beneden, daar staat dezelfde vraag + antwoord
Hoe het officieel zit met de suite weet ik niet. Wij voorzien een auto voor beide ouders en beide getuigen, met partner uiteraard. Onze eigen auto (chrysler uit jaren '30) betalen we 175€ en dan hebben we 4 volgwagens, zwarte mercesedden voor 123€/stuk.
Hey Kim,Je kiest dat zo'n beetje zelf hé wie je in de suite wilt. Bij ons zijn de volgende mensen in de suite:- bruid en bruidegom- bruidskindjes- vader en moeder bruid- moeder bruidegom, vader jammer genoeg overleden- broer bruidegom + vriendin?- getuigen bruid en bruidegom + partner- oma en opa bruid- oma bruidegom- nonkels en tantesVoor ons, de ouders en de bruidskindjes voorzien wij een limousine en die kost 400 euro, voor de andere mensen voorzien we telkens een zwarte mercedes en die komt neer op 100 euro/wagen.Groetjes,Sylvie
Beste Kim,Met genoegen uw aangeboden door cremoniemeesterMedia Carservicewww.mediacarservice.be verdere suiteopstelling viainfo@mediacarservice.beOpstelling Suite bij Vertrek naar Stadhuis:Getuigen & partner bruidegomGetuigen & partner bruidTantes en nonkelsOma’s en opa’s van vaderskant bruidegomOma’s en opa’s van moederskant bruidegomOma’s en opa’s van vaderskant bruidOma’s en opa’s van moederskant bruidTweede Oudste broer of zus van de bruidegom & partnersOudste broer of zus van de bruidegom & partnersTweede Oudste broer of zus van de bruid & partnersOudste broer of zus van de bruid & partnersMoeder & vader van de bruidegomMoeder & vader van de bruidBruid & Bruidegom
Wij betalen niets voor de auto's, enkel die voor onszelf. Voor de suite hebben wij familie en vrienden gevraagd om te rijden voor onze suite. Zij doen dat met veel plezier en gratis.
hallo,wij houden het zeer simpel. Onze suite bestaat uit onze ouders en broer en zus (zijn momenteel allebei single en ook de getuigen). Voor onze wagens betalen we 250 euro voor onze wagen (witte buick) en de suite zit allemaal samen in een limousine van het ex- koningshuis, plaats voor 8 man.
Wij hebben een vrij grote suite, dus wij hebben een oldtimer bus gehuurd. Daar kan 30 man in, en dat is lekker gezllig. Tis wel 750 euro, maar allemaal aparte autos zou nog duurder geweest zijn...
Cathy, is daar dan ook een chauffeur bij en moet iedereen dan op 1 plek verzamelen?Ik was dus ij ons het volgende van plan: onze wagen is grats. Het bruidskindje zal dan wss bij ons zitten denk ik aangezien zijn papa met de auto zal rijden. Verder hebben we een auto nodig voor de bruidegom zijn ouders, mijn mama, mijn papa met zn vrouw en de 2 getuigen met hun partner. Buiten onze wagen hebben we waarschijnlijk nog 1 wagen gratis.Zou ik dan 3 wagens voorzien voor de ouders en 2 voor degetuigen? Wat is verder de rol nog van de suite buiten hetbruidspaar volgen met de wagen?groetjesKim
Hey Kim!Ja, de bus komt om 10 uur naar ons ouderlijk huis waar wij dan vertrekken naar gemeente-kerk-feestzaal. In de prijs zit 100km inbegrepen (ter plaatse, het vervoer tot aan beginpunt wordt niet geteld) & 4 uur, voor meer dan dat moet je bijbetalen.De rol van de wagens is idd gewoon het volgen, een beetje vertoon :) Als je nog 5 wagens extra neemt moet je rekenen op ongever 100 euro per wagen (dat zijn zo de prijzen die ik heb gevonden), tenzij je via een oldtimerclub ofzo mensen vindt die het voor minder doen. Je kan natuurlijk ook altijd aan je suite vragen hun mooiste auto mee te nemen & ze goed te wassen op voorhand & der lintjes aanhangen en mss wat bloemversiering. Dat was voor ons echter geen optie vermits de helft van de suite uit Engeland komt met de Eurostar en dus geen auto heeft in belgie :)Alleszins veel succes ermee!