Terug naar overzicht
In de "Primeur plus" staat een advertentie dat er bij Linx in Hasselt Havermarkt 29 011/27 43 27 www.linx-fashion.be totale uitverkoop (wegens uitbreiden en verbouwingen)is met kortingen tot 70%. Niet op collecties winter 2007 en bruid 2008. Ik ben er niet geweest want ik heb mijn kleedje al.Veel succes met je zoektocht.Sandra12/04/2008
Hey San, Ben je hier zeker van , ik ben op de website gaan kijken en heb hierover niets teruggevonden.Laat je me iets weten want ik ben nog volop op zoek naar een betaalbare trouwjurkgroetjesKyra
Hey Naomi,Ik was ook onmiddellijk gaan kijken op de website om te zien of hun collectie trouwschoenen hier ook onder viel maar ik vind ook niets terug. Ik ben van plan om morgen eens te bellen. Ik zal je via deze site iets laten weten.Groetjes,Sandra12/04/2008
Ok goed! Bedankt al he!! Ga alvast even piepen welke merken ze er verkopen ;) xxxx
hoi hoiHeb net zelf al ne keer gebeld en is idd zo dat ze daar uitverkopen! bruidskledij is min 70 procent en suite min 50 procent!xxx
Ik weet niet van waar je bent, maar in gent is er een winkel "couture anny" die momenteel een opendeurdag houdt tot eind november. Wanneer je dan tijdens die dagen je kleed besteld en de totale prijs in 1x betaald, dan krijg je 10 % korting.Groeten
er zijn momenteel in farah love in zwijndrecht ook actie's.(opendeurdagen)mijn kleed kost 740 euro en is van de collectie 2008.je kan dan kiezen of je alleen je kleed daar koopt of dat je een pakket neemt en die paketten zij zeker aan te raden.ik ben voor 1140 euro gesteld.(en ben helemaal aangekleed)groetjes