Terug naar overzicht
Dag ilona,Er is een zaak op de Brabantdam die 'Azaert' heet. Blijkbaar bestaat die al lang, want mijn ouders hebben daar ook kostuums gehuurd voor hun trouw.Ik denk niet dat ze een website hebben, maar je vindt ze zeker in de gouden gids of zo. Ik heb een brochure laten opsturen en hun prijzen eens vergeleken met andere winkels & het komt misschien iets duurder uit daar dan in bijv. Roeselare. Voordeel is dat het zo centraal ligt in Gent (gemakkelijk vanuit de parking op het Zuid te bereiken)Ik ben er zelf nog niet geweest, maar ik ben zeker van plan binnenkort eens binnen te stappen.Groetjes,lore
Hey Ilona,Op de brabantdam heb je ook een kostumwinkel met enkel Hugo Boss. De naam van de winkel ontsnapt me nu.veel succes,Elke
Hey,de naam van de winkel in de brabantdam is jeff's. Hugo Boss is ook te vinden bij timothy is wel in gentbrugge (brusselsesteenweg). Persoonlijk vindt ik dit een veel klantvriendelijkere en meer gezellige winkel dan Jeff's. Kostuums die er hangen kunnen ook besteld worden in de stof naar wens en ze worden volledig aangepast aan de maat.In centrum gent heb je ook nog Aravinda Rodenburg. Ontwerpt kostuums op maat volgens je eigen stijl. Weet zijn adres niet vanbuiten maar hij heeft een eigen website dus gewoon even googlen op zijn naam. Groetjes en succes.Marijke
Mister Kado op de Langemunt dichtbij de Vrijdagsmarkt is ook heel goed.Zijn daar al een kostuum gaan kopen voor mn vriend (niet voor onze trouw, maar zullen dat wrs wel doen). Vond ze redelijk van prijs.Kostuum: broek en vest en sjiek hemd met manchetknopen was in totaal 500€.Veel succesPatricia01/08/2008
wij zijn bij azaert geweest maar er is slechts een beperkte keuze vonden wij. Via forlovers kwamen bij de baerdemaeker in eeklo, vriendelijke mensen en mega keuze ...succesValérie