Terug naar overzicht
wij doen een beroep op DJ Poll Van Ghent uit Kuurne. We hebben hem al in actie gezien, en hij kan echt iedereen op de dansvloer krijgen. Poll Van Ghent12de Liniestraat 34 B-8520 Kuurne T +32475486708 F +3256727428
Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie@wijtrouwen.com
hoi,wij hadden toch al enkele feesten met deze persoon zowel op werk als in de vriendenkring.Daar speelde hij al 2 huwelijksfeesten en ook een verjaardag en ik vond het best een leuke dansavond.zijn adres heb ik niet meer maar zijn nummer wel.0476-56.89.87.Luister eens of je zijn condities goedvindt en laat het ons eens weten.groetjes
drie maanden geleden hadden we een huwelijk met deze en wij boekten hem ook al voor ons maar wacht niet te lang want hij heeft een nogal drukke agenda.zijn adres:dispaso@hotmail.com.succes met je feest
ons feest was ook met die studio en was heel tof.Je kan hem best vergelijken met Q-radio met heel veel recent en jaren 80muziek.een echte fuif dus.hopelijk niet nodig maar als ik het nog eens zou doen zal het zeker weer met hen zijn.
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be
zeg, antwoord eens op een topic die wel relevant is voor videoreportages... En als ge reclame wil maken, vraag dan of ge kunt adverteren op deze pagina.