TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbet
|
23-11-2007 8:26:38
Hoi Mieke,
Inderdaad, ik had er ook echt meer van verwacht !! Ik had er stiekem al mijn hoop opgezet... Niet dus. Het sloeg echt zo hard tegen! Ik vond het gewoon totaal niet professioneel. Op hun site lijkt het alsof ze werkelijk alles hebben en alsof ze super professioneel zijn, maar als je er dan toekomt, dan schiet daar niets meer van over. Allé, dat is mijn mening, hè, want ik heb hier al gelezen dat er wel meiden zijn die er tevreden over zijn.
Neen, ik heb mijn kleed nog niet gevonden. Ik ben nogmaals bij Cermo geweest en heb daar wel een mogelijk ensemble aangehad, maar nog steeds ben ik niet 100% overtuigd van de top (van de rok wel !). Nu ga ik morgen nog eens naar Linx, in de hoop nog een leukere top te vinden. Maar ik heb voor mezelf nu wel een beetje uitgemaakt dat als ik morgen geen leukere top vind, ik bij het ensemble van Cermo blijf. Er moeten gewoon stilaan knopen doorgehakt worden !
Hoe staat het bij jou?
Nog veel succes ! Liesbet
|
|
Mieke
|
23-11-2007 13:47:10
Hey Liesbet,
Ik had er nochtans ook al veel positieve commentaar over gehoord dus hoopte dat ik volgend jaar daar ook zou terechtkunnen voor een trouwkleed. Wij zijn eigenlijk nog maar pas verloofd en willen trouwen op 27 juni 2009, nog een zee van tijd dus. Ik heb wel al wat rondgekeken op het internet en vind ook nergens mijn smaak. Ik zie graag zo'n prinsessenkleed met strass-steentjes en veel tralala maar vind dat blijkbaar nergens... Nu ja, ik heb nog tijd hé. Mijn broer trouwt wel volgend jaar en ik ben wel nog op zoek naar een suitekleed. Maar ook dat vind ik nergens...
En wat jouw trouwkleed betreft: Geef de moed niet op en zoek verder zou ik zeggen. Ik vind het zo jammer dat je dat ensemble waarvan je de top niet mooi vindt zou moeten kopen omdat je niets anders vindt. Ik ga duimen voor je dat je morgen in de Linx iets vindt!
Groetjes, Mieke
|
|
Liesbet
|
27-11-2007 12:49:42
Hey Mieke,
Ik ben er nog steeds niet uit !!!! Ik ben met een vriendin naar Linx geweest en heb nog een aantal tops gepast, maar niets bleek beter te zijn dan de top die ik min of meer gekozen had. Mijn vriendin vond het wel heel mooi en overtuigde me om niet te twijfelen. Zaterdag was ik dus overtuigd van mijn keuze, maar ondertussen zijn de twijfels weer toegeslaan... Ik wordt er een beetje horendol van. Ik lees hier constant dat er bruidjes zijn die hun droomjurk gevonden hebben, die zich princes voelde, die een wauw-effect hadden,... Maar voor mij is dat precies niet weggelegd... Twijfel, twijfel, twijfel...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|