Terug naar overzicht
Zeker niet mee inzitten dat je al vervoer hebt. De meeste bedrijven verhuren wagens en ceremoniemeester ook apart. Meestal moet je dan wel een iets hogere prijs (vb 25euro) betalen als je enkel de ceremoniemeester neemt en geen auto's.
hoi nathalie, voor een vlekkeloze huwelijksdag kan ik je ceremoniemeester kris deprince aanraden. hij kent zijn en je mag er alle vertrouwen in hebben.omtrent de wagens laat hij je vrij. hij komt vlot over dus helemaal geen stijve ceremoniemeester maar wel te verstaan seriues bezig.voor meer informatie surf naar www.ceremoniedeprince.be veel succes, vriendelijke groeten sheila
Dag Sheila,Bedankt voor uw berichtje, ik heb hem een mailke gestuurd nu nog afwachten of hij beschikbaar is op onze grote dag...Vriendelijke groeten nathalie
Neem eens contact met 'ceremonie Patrick'.Zie www.ceremoniepatrick.be .U bent tot niets verplicht. Alles kan apart verkregen worden volgens uw wensen.MvgPatrick
hoi nathalie,tof dat je reageerde. hoop ook voor jou dat hij nog vrij is. veel succes!!! groetjes, sheila
Alleen een ceremoniemeester nodig of nog meer zaken? Kijk eens op www.feestbengel.be daar vind je vanalles voor je huwelijk. Ik ga daar ook op dit momentGroetjes Chantal23/8/2008
dag sheila,we hebben morgen een afspraak met kris hopelijk verloopt het vlotjesgroetjes en bedankt voor de tip henathalie