Terug naar overzicht
hallo2jaar geleden hebben mijn verloofde en ik deze reis gedaan, volledig op eigen initiatief, zonder touroperator. We hebben gewoon onze gewenste route met gewenste bezienswaardigheden uitgestippeld en op basis daarvan via het reisbureau onze hotelovernachtingen vastgelegd, zodat we ons ter plekke geen zorgen meer hoefden maken over het vinden van een slaapplek. wij tourden 18dagen rond met een huurwagen en dit is echt heel goed te doen op jezelf. zeker doen
heywij hebben dit in september ook gedaan en het is heel goed te doen. wij hadden alleen een motel voor de eerste en laatste twee nachten geboekt en ertussen hebben we gewoon zelf iets gezocht wat ook nooit een probleem was.kijk zeker eens op www.allesamerika.com op het forum, daar heb je een rubriek per regio dus ook zuidwest.groetjes en successas
dag Sofiewij zijn afgelopen zomer 21 dagen naar de states geweest, de route hebben we helemaal zelf uitgestippeld.De vlieger en auto hebben we bij jetair geboekt (delta airlines en alamo). Bij jetair hebben ze ook een amerika brochure, en daaar hebben we ons hotels al geboekt. Dat heeft volgens ons het voordeel dat je niet in die drie weken al je hotels via je visa moet betalen.Als je wil, mail ik je onze route door; wij zijn gestart in San Francisco en via Las Vegas naar San Diego , LAIn alle geval, het was suppppper tof !!! maar wel niet goedkoop, dat welgroetjeschristelgetrouwd op 16 juni
Hallo iedereen,Bedankt voor de reacties! Door jullie ervaringen kriebelt het alleen nog meer...@Christel: als je dat nog ziet zitten, mag je die route zeker doormailen (sofiety@hotmail.com).Alvast bedankt!GroetjesSofie
Hoi SofieIk stuur u direct een mailtje met onze route.Groetjes Sophie