Terug naar overzicht
halloiemand van op het werk had ook dat thema op haar huwelijksdag. zij had ervoor gezorgd dat iedere tafel een aparte film was. als de mensen dan moesten binnenkomen liet ze iedere keer de soundtrack spelen van de film die bv bij tafel 1 pastte. ze had wel gemakkelijk te herkennen films gebruikt. misschien tof idee?voor uitnodigingen misschien met zo'n filmstrip werken aan de zijkant. of u baseren op een kinepolis ticketje. met een sterretje enzo.hoepelijk ben je hiermee iets.grtscindyhttp://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
Hallo,Mijn verloofde heeft zo'n filmuitnodigingen gemaakt voor vrienden van ons.Hij had de hoes van Mr en MRS Smith genomen maar dan met hun foto's, en de naam in het midden vervangen door hun naam.Was heel knap. Zij is een Amerikaanse en ook in Amerika vonden ze het geweldig.Misschien een ideetje?Groetjes,Els
Hey Sofie,Als onze zoon is geboren hebben wij een filmticket als geboortekaartje genomen.je kan ze kant enklaar bestellen bij www.babygrafix.be , nu voor ons huwelijk hebben we het cruiseticket laten omvormen tot een uitnodiging! Wij trouwen op de Diamond Princess vandaar, maar hebben allen super reacties gekregen hoor!je kan steeds contact met hun opnemen hoor, super vriendelijke mensen en de prijzen vallen reuze mee vonden wij.vroeger deden ze alleen geboortekaartjes maar sinds mei zijn ze ook gestart met huwleijksaankonigingen, dus wie weet val je op ietsGroetjes,valeska15/12/2007valeska@gycra.eu
Hallo,Wat een leuke ideeën allemaal! Bedankt!Zeker dat van Mr & Mrs Smith vind ik echt geslaagd! Nu zelf nog op zoiets origineels komen...GroetjesSofie
Hallo,Gans ons thema was film. Onze uitnodigingen waren het ontwerp van de film "remains off the day" maar met onze foto en onze film heette "The Wedding Day". De tafelverdeling waren films en de mensen kwamen binnen op de respectievelijke soundtrack. Om te weten aan welke tafel ze zaten hadden we bioscooptickets met de naam van de film erop. Al onze muziek was filmmuziek. Het ceremonieboekje0 was een DVD-doosje met als hoes onze uitnodiging vooraan en aan de achterkant de aftiteling van onze dag (Male leading part, female leading part, getuigen, suite, kledij, visagiste, verhuur kostuums, fotograaf, ...) In het DVD doosje zat het ceremonieboekje en een CD met de gebruikte muziek. Voor onze menu's had ik houders gekocht in de vorm van een regisseursbord. Dit stond op de tafels met de menu's erin. En dit was het denk ik. Mocht je vbn willen zien, dan laat je het mij maar weten. Groetjes,NataschaPS : De menuhouders verkoop ik. Ik heb er nog een 50-tal over dus als je interesse hebt, dan laat je het mij maar weten. Groetjes,Natascha
Hallo Natascha,Bedankt voor de reactie! Amai, wat een creativiteit zeg! Dat moet een zeer geslaagde dag geweest zijn?!Ik ben héél erg benieuwd naar die resultaten ervan! Wil je mij vooral die uitnodiging eens onthullen? Mijn e-mailadres is sofiety@hotmail.comalvast bedankt!GroetjesSofie
als je ook voor filmmuziek wil gaan, moet je maar eens naar de soundtracks van shrek kijken. wij hebben daar liedjes van gebruikt, ons intrede was bv accidently in love van the counting crows, wij hadden veel muziek van die soundtracks. die zijn liefdevol en toch niet saai. veel succes
Wij kregen een dvd-doosjes als uitnodiging, gebaseerd op 'About a boy'. het trouwkoppel had daar 'About a boy and a girl' van gemaakt met hun foto. Heel die cover was tot in de details 'omgebouwd' naar hun huwelijk (vb namen van de getuigen als mede-hoofdacteurs). Binnenin hing er een sticker met de boodschap: DVD wordt verwacht in het najaar van 2006. Jammergenoeg is die er niet meer gekomen... wij dachten dat we een DVD zouden krijgen als bedanking...Ook tijdens het avondfeest was het thema film: iedereen kreeg een 'bioscoopticket' met daarop de naam van een film die overeenkwam met één van de tafels. Bovendien hadden ze ook een heuse filmquiz voorzien waardoor mensen aan verschillende tafels elkaar moesten aanspreken... vond ik persoonlijk heel leuk!veel creativiteit gewenst!
Dag Leentje,Bedankt voor je reactie.Wat een leuk feest moet dat geweest zijn!Je maakt me benieuwd naar die quiz, hoe zat dat dan precies in elkaar?GroetjesSofie