Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Richtprijs uitnodigingen

22-11-2007 21:12:19
Hey,

Ik vroeg me af wat een schappelijke prijs is als je de uitnodigingen volledig bij een drukker bestelt, vermeld ook even voor hoeveel uitnodigingen die prijs bedraagt. Zo heb ik wat een idee over de prijzen zodat ik niet een te hoge prijs zou betalen want heb er echt helemaal geen idee van.

Groetjes
Kim

kim
29-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 379

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik23-11-2007 13:08:50

Hi Kim

wij hebben 280 euro betaald voor 80 uitnodigingen. Enveloppes waren 1.75 euro/stuk, kaartjes 0.50 euro/stuk en eenmalige drukkost 95 euro. We hadden wel maar 1 kaartje waar alles op stond.
Succes!

nicky
30-9-2007
 Meld misbruik24-11-2007 1:40:47

wij zijn bij balien geweest, en hebben een eigen ontwerp, 3 kleuren. dat kwam 125 euro voor het drukken.(125euro voor als je er nu 100 drukt of 500)
dan moet je denken aan enveloppen, de kaart zelf en misschien ook kleine kaartjes. qij zaten aan een 300euro voor 70 uitnodigingen. weet wel dat eigen creaties altijd duurder zijn.
bij de drukker heb je ook een stel voorbeeld boeken, goedkoper als je daaruit kiest.
ik was echt blij van balien, dus daar kan je niet fout zitten en niet duur.

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-11-2007 13:48:14

Eigen ontwerp is niet altijd duurder, hoor!!
Voor ons was het stukken goedkoper dan uitnodigingen uit een boek kiezen en we hadden duur papier genomen!
We hadden 200 hoofdkaarten, 100 kaartjes voor de receptie en 100 kaartjes voor het feest.
De uitnodigening laten drukken en het papier kostte: 200 euro.
200 envloppen (goedkoper papier omdat een envloppe meestal toch maar voor weg te gooien is) koste 23 euro.
Voor 223 euro hadden we dus 200 zelfontworpen uitnodigingen.

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik25-11-2007 17:05:24

Wij hebben kaartjes gekozen uit een boek (geen eigen ontwerp dus) en betalen voor 150 hoofdkaarten + 100 kaartjes uitnodiging diner + 50 kaartjes voor dessertenbuffet een 600 euro.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info