Terug naar overzicht
Hoi!Wij nemen ook 1 bruidskindje!Ten eerste eigenlijk omwille van het feit dat er te veel kleine kindjes in de familie zijn en we niet konden kiezen. Ten tweede natuurlijk omdat de prijs hoog zou oplopen mochten we al die kindjes laten voorlopen!We hebben besloten het kleinste kindje te nemen dat al kan lopen. En dat is mijn nicht haar kindje dat op onze trouwdag net 2 jaar zal zijn. Ik denk dat 1 bruidskindje wel mooi kan zijn hoor. Het is eens niet het traditionele van 2 kindjes..Veel succes!Lieselot
hoi kim, wij hebben ook maar 1 bruidskindje maar das dan wel de allerbelangrijkste van de hele familie en das ons zoontje van 3 jaar tegen dan is hij al wel 4.ik kon men neefje ook vragen maar die wordt 9 jaar en vond het verschil van leeftijd toch wat te groot dus houden wij het bij ons zoontje wat meer dan genoeg is en staat hij diene dag toch ook beetje in belangstelling he.groetjes sandy
Hey kim,Eén bruidskindje vind ik niet te weinig. Eventueel kan je je neefje van 10 jaar ook vragen om bruidskindje te zijn en zijn broer van 13 kan je misschien een stukje laten voorlezen of de misboekjes laten uitdelen? Misschien kan je het gewoon eens vragen aan je neefje van 13, want misschien wil hij helemaal geen bruidskindje zijn (hij voelt zich daar misschien te oud voor). En dan is het probleem natuurlijk direct opgelost!Als je heel specifieke kledij wil voor de bruidskindjes (vb mini smoking), wordt dat meestal door het koppel betaald. Als je echter "gewonere" kledij neemt, is de kans groter dat de ouders de kledij betalen (omdat de bruidskindjes die kleren achteraf nog kunnen dragen). Hangt er dus allemaal een beetje van af...Veel succes!
Hoi Kim,ons bruidsmeisje zal mijn nichtje Floriane zijn die op dat moment net 1.5 jaar oud zal zijn. We zouden er gerust nog iemand kunnen bijnemen, maar ik zie het probleem niet direct. Zij is mijn oogappeltje en enkel haar wil ik er per se bij, dus we houden het gewoon bij eentje!Groetjes,Evelien.
Heykes,Wij hebben er twee genomen omwille van de leeftijd van de kindjes, het ene kindje is dan nog geen 2 jaar en het andere is 3 jaar en 'k vind 't leuker voor hen als ze met twee zijn.Groetjes
Hoi,ook wij hebben lang getwijfeld, uiteindelijk hebben we besloten om maar één bruidskindje te nemen en dat is mijn petekindje. Ze zal dan net 3jaar zijn.GroetjesKathleen
Wij gaan het wss dan ook op 1 bruidskindje houden. Met 1 kindje kan het ook mooi zijn he.En 10 jaar is natuurlijk ook al iets aan de oudere kant, velenonder jullie hebben blijkbaar een kindje rond 3 jaar. Mijn neefje zal dan bijna 8 zijn denk ik, jongere kindjes hebben we niet in de familie.groetjs