Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vervoer

23-11-2007 11:57:19
Hoi bruidjes,

ik ben op zoek naar origineel trouwvervoer voor ons en de suite. Mijn vriend droomt van een volkswagenbusje. Het hoeft dat niet te zijn, maar een busje zou wel leuk zijn. Het moet wel binnen ons budget passen (met andere woorden niet te duur).

iemand ideetjes/ adresjes????

Alvast bedankt!!!
Groetjes
Mieke

Mieke
23-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 778

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik23-11-2007 12:01:42

hey Mieke

Aangezien ik ook net aan het surfen ben op zoek naar auto's kwam ik zo een busje tegen:
http://www.rent-a-classic.be/

Spijtig genoeg vinden wij nergens een Italiaanse wagen :-(

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik23-11-2007 13:47:48

Hallo Mieke,

Wij hadden 2 VW sambabusjes voor ons huwelijk (voor de suite) en voor ons een oud kevertje.
Ik heb de auto's gevonden via de website van de VW club.
Ietsje verder op dit forum heeft iemand dezelfde vraag gesteld en werd ook de link geplaatst naar de website.

Veel succes,
Groetjes
Véro
16/6/2007

Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik23-11-2007 14:23:22

Hé Véro

Heb je misschien een email adres van de VWclub en hoeveel moesten jullie voor de busjes betalen?

Groetjes
Hilde
14/06/08

Eva
17-5-2008
 Meld misbruik23-11-2007 21:03:08

Wij hebben ook via rent-a-classic een VWbus en een kever gehuurd voor onze trouwdag volgend jaar.Mijn vriend is ook erdoor gefascineerd. ALs je daar op bezoek gaat kan je alles vragen wat je wilt weten over die prachtige auto's. Zijn daar zeker anderhalf uur geweest denk ik.Over restauratie van auto's gepraat en over kevers,...
Eerste kennismaking was zeer positief. Contract opstellen was ook zeer positief verlopen. Aangename mens ook!! Zeker eens gaan kijken.

OLIVIER

Meld misbruik23-11-2007 21:12:37

Beste Mieke,

Wij kunnen uw London Cabs leveren, hebben er 2 en kunnen tot 10 personen vervoeren met beide wagens.
Voor meer info: www.mediacarservice.be
Gr,
Olivier

cynthia
9-8-2008
 Meld misbruik26-11-2007 13:24:44

Hey! Wanneer trouw je? Wij willen ook in vw-busjes trouwen en zijn zo'n anderhalve maand reeds op zoek hiernaar. We zijn dus wel al goed thuis in de materie van de vw-buskes. :-) Wil je een 'split'busje (gespleten voorruit) of een T2-tje (later model met voorruit uit één stuk)? Hou er rekening mee dat VW-busjes (en vooral de split-modelletjes allesbehalve goedkoop zijn). We hebben eerst gezocht via professionele verhuurfirma's, maar vonden zo niet veel. Zijn ook terecht gekomen bij rent-a-classic die er twee hebben. Deze kosten een dikke 350eu. Hetgeen wij veel vinden. We zijn dan op zoek gegaan naar particulieren met een busje die ze willen verhuren voor huwelijken. Hebben via vw-forums en -sites dan wel wat mensen gevonden en heel veel mails gestuurd. Hebben hierop wel wat reacties gekregen. Ook daar lag de prijs gemiddeld rond de 300-350eu. We hebben echter ook enkele mensen gevonden die het willen doen voor prijzen tussen 125 en 250eu. Mail ons even op thys.filip@telenet.be en ik geef je hun gegevens! Groetjes, Filip & Cynthia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...