Terug naar overzicht
Hoi Valerie,Wij hebben onze gasten een zakje meegegeven met snoepjes. Er waren een aantal kleine hartjes en dan nog een groot hart zodat het zakje wel goed gevuld was. Daaraan hadden we een kaartje vast gemaakt met "Bedankt dat je erbij was!"groetjesevelien
Je kan ook een ballon (in hartvorm) geven met een bedanking erin of opgeschreven
Hoi ik heb wel wat ideetjes ja: als je naar het forum op ww.trouwshop.com gaat en je typt bij zoeken 'bedankjes' in dan krijg je echtwaar een massa tips en ideetjes!!!bvb: - flesje spa en perdolan voor de morning after- kijk eens op www.geluk.com , je kan er huwelijks fortune cookies bestellen- kaarsendover met opschrift: een kaars dooft uit, onze liefde nooit(op de website van ikea staan er voor geloof ik maar 50 cent, je kan er nog iets aan vast knopen)- in die idee kan je ook kaarsjes geven.hopelijk heb je er wat aan, ik ben er zelf ook nog niet uit ik denk dat ik voor iets origineels ga , zoals de spa of een potje sambal ofzo.groetjesLiesbet
Bedankt Liesbet voor de site. Ik ben eens gaan piepen. En heb beslist. Het zal een doorzichtig doosje worden met een theelichthoudertje en een leuk kaarsje. (geen theelichtje, kunnen ze zelf nog doen, iets die er ook in past met een kleurtje) Voor de rest het doosje vullen met hartsnoepjes en de rozenblaadjes zoals ik al zei. Op de bodem van het doosje een mooi bedankingstekstje. En of we die foto's doen, dat denk ik niet.