TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
23-11-2007 13:26:42
euhm ja... als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat vaak ook he! kan je niet gaan passen ofzo? dat lijkt me al een stuk veiliger..
|
|
Naomi
12-12-2008
|
23-11-2007 13:28:21
Nee je kan niet passen. Je geeft gewoon je maten door en zij bestellen ze en sturen ze op! je kan ze achteraf ook niet meer late retoucheren. Maar als het 1500 euro scheelt!
|
|
sarah
17-5-2008
|
23-11-2007 13:29:04
heb net eens gekeken. je kan niet passen en het zijn geen kleedjes van merken. waarschijnlijk kopie dan?? ach ja.. als het mooi gemaakt is, maakt dat niet uit he!
|
|
sarah
17-5-2008
|
23-11-2007 13:32:50
ik heb ooit gewerkt op de cpd (of zoiets) in dusseldorf. Daar komen bruidswinkels hun jurken kopen en daar staan echt alle merken met stands. Daar liepen heel veel mannen rond die overal foto's van namen. Dat zijn ook mensen die kopies maken van de dure merken. Ik weet natuurlijk niet of dat ook via die site is. Maar ja, maakt dat uiteindelijk uit? als ik mijn ian stuart hetzelfde maar 1500 euro goedkoper had kunnen vinden; had ik het ook gedaan! En als het niks is, dan verkoop je het gewoon via e-bay ofzo
|
|
Ines
3-10-2008
|
23-11-2007 13:41:52
Helaba Naomi,
Als het niks blijkt te zijn, kan je het nog altijd doneren aan een carnavalvereniging of zo...
't Is inderdaad wel een serieus prijsverschil. Ik zou toch ook eens moeten nadenken... Jammer genoeg ben ik ook al eens gaan kijken en ik vind er mijn goesting echt niet tussen. Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat het lelijk is, hé?! ;-)
Groetjes en veel succes bij het kiezen van de perfecte jurk!
Ines 3/10/2008
|
|
lien
16-2-2008
|
23-11-2007 15:43:37
Dag Naomi, Ik zou dan - denk ik - eerder opteren voor een tweedehands jurk waar de originele factuur van kan voorgelegd worden... Ik stel me toch vragen bij de kwaliteit van de stof als je de prijzen van de jurken bekijkt. Stof betaal je de meter en goede stof is nu eenmaal heel duur... Volgens mij kan men zichôp die site serieus vragen gaan stellen over kwaliteit want anders zou dat bedrijf echt niet uit de kosten komen... Groetjes, Lien
|
|
Inge
5-7-2008
|
23-11-2007 18:13:34
Hoi Naomi,
Ik zou zelf niet kiezen om mijn kleed zo te bestellen, omdat ik het passen toch belangrijk vind. Mijn kleedje staat ook ergens op internet (niet te koop maar op een foto) en ik zou het NOOIT kiezen als ik het zo op de foto zie staan. Maar toen ik het aanhad, was het gewoon mijn DROOMJURK. En andere jurken die ik op foto fantastisch vond, stonden me dan weer minder. Ik heb dan ook wel maar 1140 euro betaald voor jurk, retouches, schoenen, lingerie, kousenband, juwelen en haarjuweeltjes. Dus ben ik ook wel vrij goedkoop gesteld. Waar ik het niet mee eens ben in onderstaande reacties: de kwaliteit van de stof. Natuurlijk wil je dat je kleed mooi valt en goed anvoelt, maar dat het heel dure en duurzame stof moet zijn??? Ik ben van plan het maar 1 keer "vuil" te maken en dan te laten droogkuisen. Dat is niet hetzelfde als ik een mooi kledingstuk koop dat ik elke week uitwas. Dat moet inderdaad kwaliteitsvolle stof zijn, omdat het na veel wasbeurten nog steeds mooi moet zijn. Maar dat is bij je trouwkleed toch niet zo? Als je het doet laat je dan weten hoe het is? Ik ben wel benieuwd. En voor de retouches kan je natuurlijk altijd naar een naaister in de buurt gaan, dan zal je zeker nog veel goedkoper uit zijn. In ieder geval superveel plezier met het zoeken naar jouw droomkleed!! Groetjes,
Inge 05/07/2008
|
|
christine
10-9-2008
|
23-11-2007 20:55:21
hoi Naomi, ik denk niet dat ik dit zal doen, ik ben ook op zoek naar een jurk voor september 2008 en ga eens kijken bij CLAIRE DE FEMMES, een beetje voorbij Brussel, je moet toch eerst wel kunnen passen,hé?! Ga eens op web-site kijken, prijzen staan overal bij en ze kregen ook al goeie commentaar op deze forum. Groetjes en veel succes
|
|
christine
10-9-2008
|
23-11-2007 20:55:30
hoi Naomi, ik denk niet dat ik dit zal doen, ik ben ook op zoek naar een jurk voor september 2008 en ga eens kijken bij CLAIRE DE FEMMES, een beetje voorbij Brussel, je moet toch eerst wel kunnen passen,hé?! Ga eens op web-site kijken, prijzen staan overal bij en ze kregen ook al goeie commentaar op deze forum. Groetjes en veel succes
|
|
Hanne
30-8-2008
|
24-11-2007 13:38:51
Je kan ook zelf met een foto naar een naaister gaan...
|
|
evelien
|
25-11-2007 10:03:20
hallo,
ik heb via een aanbieding op ebay een kleedje op maat laten maken. ik heb de jurk na een maandje thuis gekregen, de jurk is echt prachtig en past perfect.
groetjes evelien
|
|
isabella
15-12-2008
|
4-2-2008 3:21:37
weddingdayplaza is echt wel betrouwbaar heb er mijn bruidsjurk vandaan en die is top. goede service en ze komen hun afspraken na dat ze zo goedkoop zijn is mede te danken dat ze geen duur winkelpand hebben en de verkoop online doen. dat ze niets hebben te verbergen dat blijkt dat ze 16 maart 2008 op een bruidsbeurs in haarlem nederland aanwezig zijn en hier hun bruidsjurken vertonen. ik ben er helemaal tevreden mee en vindt dat ze een gat in de markt ondekt hebben om zo te werken. issabella
|
|
isabella
15-12-2008
|
4-2-2008 3:21:51
weddingdayplaza is echt wel betrouwbaar heb er mijn bruidsjurk vandaan en die is top. goede service en ze komen hun afspraken na dat ze zo goedkoop zijn is mede te danken dat ze geen duur winkelpand hebben en de verkoop online doen. dat ze niets hebben te verbergen dat blijkt dat ze 16 maart 2008 op een bruidsbeurs in haarlem nederland aanwezig zijn en hier hun bruidsjurken vertonen. ik ben er helemaal tevreden mee en vindt dat ze een gat in de markt ondekt hebben om zo te werken. issabella
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|