Terug naar overzicht
Hey Jitse, Waarom verzet je je datum niet ? Wij hadden dit namelijk ook voor. We dachten we trouwen op 11 april, gaan we kijken voor de zaal en die was al volzet een jaar op voorhand. Dan hebben wij onze datum gewoon een week verschoven (ook al hadden we de datum al doorgegeven aan de wet en de kerk) en dat was geen enkel probleem. Nu trouwen we dus in de feestzaal dat we echt wouden. Sophie 18.04.2008
Daemshof in Noorderwijk was eind oktober nog vrij voor 6 september.Weet niet hoe het nu zit.
Hoi!Wij hebben ook onze datum moeten verzetten :s wij wouden ook trouwen op 6 september maar onze droomlocatie was volzet dus nu trouwen we 30/08!! :Dxxx
Hoi collega-bruidjes,De datum verzetten is om praktische (how romantic) redenen niet mogelijk. Daemshof is ondertusen ook al vol... Hebben nu "den moor" in Broechem nog gevonden en "kasteel fruithof" in Boechout...Iemand hiermee ervaring?
Hey bruidje,ik heb het mijn trouwfeest in een tent gehouden. Er komt wel heel wat werk bij kijken maar ik vond het zeker de moeite waard. In het begin reageerde veel mensen nogal sceptisch maar achteraf hebben we niks anders dan complimenten gekregen. Iedereen vond het super gezellig en mooi en heeft zich goed geamuseerd. Als ik het over mocht doen zou ik het precies weer zo doen.Als je beslist om het feest in een tent te houden en je wilt wat meer info kun je me altijd mailen.Mvg,Angelique(plusxan@hotmail.com)