Terug naar overzicht
Hallo Kim,Denk gewoon terug aan het gevoel dat je had toen je de jurk aanhad! Je vond hem prachtig dus hoef je niet ongerust te zijn, denk ik. Jurken zijn er bijna allemaal anders uit op het internet of in boekjes. En als je blijft twijfelen vraag dan eens na of je hem nogmaals mag komen passen om honder procent zeker te zijn!Groetjes,Silvy
Ik ben benieuwd, wat voor iets is het?Jurken zien er toch altijd anders uit als je ze (zelf) aanhebt. Als je hem gisteren écht mooi vond toen je hem aanhad, en de verkoopsters waren het er mee eens, niet meer twijfelen!Hij zal je wel mooi vinden!
mijn kleed is op foto ook niet mooi... als ik het aan iemand laat zien, hebben ze een volledig verkeerd beeld!Dus gewoon je eigen gedacht volgen van tijdens het passen.Naar verkoopsters moet je trouwens wel niet altijd luisteren...
Ik had net hetzelfde probleem. De jurk die ik gekozen heb, vind ik ook niet mooi in de boekjes en op internet. Mijn twijfels kwamen er ook de volgende dag. Ik heb dan nog eens gebeld of ik het mocht komen passen. Dit was geen enkel probleem. Ik was terug overtuigd toen ik het aanhad.groetjes
Ik heb hetzelfde probleem, mijn jurk was schoner toen ik hem aanhad dan hij is op foto :) Ik ga donderdag nog eens opnieuw kleedjes passen om helemaal zeker te zijn!Succes!
Het gaat om een kleedje van Linea raffaelli.op de site rij 7 rechtse foto.op de foto lijkt dit zo een zeemeermin achtige rok maar dat is het in het echt niet. De sleep vanachter is ook heel speciaal echt wel mooi.En naar die verkoopsters luister ik meestal ook wel niet maar mijn mama vond het ook prachtig....Het zullen waarschijnlijk weer twijfels zijn voor niks.
Ik ben zo blij dat ik dit lees. Je bent echt niet alleen!
HeyOok ik heb eergisteren de mooiste jurk gevonden. Het was dat model dat ik op internet als niet mooi had aangeduid. In het echt was het echter magnifiek op mijzelf.Toen ik hem nadien opzocht op het internet kreeg ik opnieuw twijfels. Ik denk inderdaad aan het moment dat ik hem aan had. Ben er ondertussen een beetje over, maar heb spijt dat ik geen foto heb van mezelf in het kleedje om te bekijken. Ik moet nog tot eind maart wachten voor de eerste pas.GroetjesEllen21-06-08