Terug naar overzicht
dag kim,ik heb spijtig genoeg nog geen ervaring ivm die zaal, kan het wel eens navragen bij een vriendin van mij want die wonenal een geruime tijd in geraardsbergen. Trouwen jullie ook in geraardsbergen? Je kan me altijd mailen op purdeyspeeckaert@hotmail.com
Hey Purdey,Wij wonen en trouwen in Steenhuize, niet zo ver van Geraardsbergen. Kan je het eens navragen bij je vriendin?trouw jij ook binnenkort?groetjes en bedankt,Kim
Dag Kim,Ik heb ook overwogen om in Orangerie Les Roses te trouwen, maar we hebben uiteindelijk voor 't Hof Van De Putte in Brakel (Zegelsem) gekozen. Wij trouwen in mei 2008.Mischien kan je eens vragen of zij nog plaats hebben.Grtj.
Hi Kimwij hadden onze zinnen gezet op deze zaal omwille van de schitterende lokatie.Na enige contacten met de eigenares hebben we ervan afgezien - tot onze spijt. Onze eerste afspraak is uitgesteld geweest, op onze tweede afspraak was ze nog bezig met andere klanten en hebben we ca 1u moeten wachten. Op onze offerte hebben we een week langer dan afgesproken moeten wachten. In die offerte stonden 3 dingen waarvan we zeker 3 keer vermeld hadden dat we dat absoluut niet wilden. De prijs voor de menu vonden wij ook hoog voor wat er werd geboden maar het was vooral het feit dat ze totaal niet naar ons geluisterd had, dat ons heeft doen beslissen om niet met haar te werken. Wij vonden het allebei ongelooflijk hoe ze haar zin doordreef ipv de onze. Achteraf hoorden wij dat ze ook tegen ons heeft gelogen want ze zou met 2 traiteurs werken en toen wij persoonlijk met een van die 2 traiteurs spraken, ontkende hij dat ten stelligste, er was alleen ooit sprake geweest van samenwerking maar die was er niet gekomen omdat de traiteur zich alleen maar mocht schikken naar haar wensen en zijn eigen creativiteit niet mocht uitwerken.Ik zou je dus aanraden om erg achter haar veren te zitten !!!Familie van ons zijn er eens op de zondagse brunch geweest en ze vonden het eten lekker.Succes ! Het is een hele mooie lokatie!