Terug naar overzicht
dag kim,ik heb spijtig genoeg nog geen ervaring ivm die zaal, kan het wel eens navragen bij een vriendin van mij want die wonenal een geruime tijd in geraardsbergen. Trouwen jullie ook in geraardsbergen? Je kan me altijd mailen op purdeyspeeckaert@hotmail.com
Hey Purdey,Wij wonen en trouwen in Steenhuize, niet zo ver van Geraardsbergen. Kan je het eens navragen bij je vriendin?trouw jij ook binnenkort?groetjes en bedankt,Kim
Dag Kim,Ik heb ook overwogen om in Orangerie Les Roses te trouwen, maar we hebben uiteindelijk voor 't Hof Van De Putte in Brakel (Zegelsem) gekozen. Wij trouwen in mei 2008.Mischien kan je eens vragen of zij nog plaats hebben.Grtj.