Terug naar overzicht
Eventueel reeds een aantal foto's die van zijn pas gehuwde dochter getrokken zijn ... vader-dochter relatie licht over het algemeen nogal gevoelig wat trouwen betreft ... Is wel emotioneel moment denk ik! Ofwel een mooi gedicht of een mooie tekst aan je vader ? is vnl. het symbool wat het em doet he! Proficiat trouwens dat jullie gaan trouwen!!Joyce
Hallo Cindy,Wij hebben een gelijkaardig probleem, we trouwen op 6 mei en die dag wordt mijn broer 13 jaar. We zullen hem alleszins, net voor de huwelijkstaart wordt aangesneden een verjaardagstaart geven maar voor kado weten we het ook nog niet.Veel succes met de voorbereidingen,Tine
Zou het geen origineel kado zijn,uw vader mee te nemen op jullie huwelijksreis???Zoiets is origineel uniek zels..,je weet toch ook,dat die mensen alles al hebben !!Of geef hem de eer de Huwelijkstaart,samen met jullie aan te snijden...nog méér tips ??www.videomanie.be
Wij hadden 2 verjaardagen op onze trouw, mijn nicht verjaarde de dag zelf, een nicht van mijn man de volgende dag, we hebben hun om 12u op de dansvloer geroepen en een boeketje gegeven. Is inderdaad voor een man minder van toepassing, maar het is zeker niet de grootte van het kado wat dan telt, maar wel het feit dat je eraan hebt gedacht! Een goeie fles champagne of wijn is al leuk, of een kadobon voor een etentje samen. Ik vind de suggestie van een foto van jou met je vader samen, mooi ingekaderd ook wel heel tof. Als je op voorhand een kader kiest, krijgt je fotograaf dat nog wel geregeld tegen 12u!Veel plezier ermee