TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wim
18-12-2004
|
25-10-2004 20:28:54
Ja, ik herken dat wel - alleen echt paniek zou ik het niet noemen bij mij, wel voel ik me heel erg onzeker en ben ik constant bang dat ik iets over het hoofd zie... en weet je waarvan ik ook last heb? Trouwnachtmerries! Over het verkeerde kleed, geen mensen op het feest, mijn haar dat vreselijk zit, enzovoort... Ik ga ook niet te doen zozenuwachtig zijn tegen dan vrees ik. wanneer trouwen jullie? wij 18/12
groetjes Liesbet
|
|
catherine
25-9-2004
|
25-10-2004 21:41:54
De zenuwen dat hoort er een beetje bij hé. Ik was vooral een aantal maanden op voorhand zenuwachtig maar was de weken ervoor bijzonder kalm. Iedereen stond er van te kijken! Ik heb de laatste voorbereidingen heel relaxed gedaan en heb zelfs de nacht ervoor goed geslapen... Heb alleen gedroomd dat ik de mensen in de kerk verwelkomd heb met een kauwgom in mijn mond en dat de ceremoniemeester kwaad keek... Moet wel zeggen dat ik de laatste 30 een vast ritueel had waarin ik steevast geloofde: elke avond dronk ik een glas rode wijn en een thee avondmix. Het hielp!! Toen ik op de vooravond van de trouw die thee gewoon al rook voelde ik me zo moe worden...
geniet van de voorbereidingen!
|
|
Valerie
3-9-2005
|
25-10-2004 21:57:26
wij trouwen op 3/09/2005. Nog wel een tijdje dus. We hebben het 3 weken geleden beslist en ik ben onmiddellijk in actie geschoten. Ik moet het nog allemaal een beetje gewoon worden. Ik heb soms momenten dat het me allemaal te veel wordt. Niet alleen qua organisatie van de dag, maar ook omdat het toch wel een grote stap is. Het maakt me soms wat bang. Maar het is toch zo'n lieverd!!!
|
|
Hilde
8-1-2005
|
26-10-2004 10:47:40
Dag Valerie, Ik ken dat gevoel maar dan wel andersom. Ik word pas onrustig als ik weet dat er nog wat moet geregeld worden en ik er dadelijk niet toe kom. Eénmaal ik weer wat geregeld heb, valt er een klein stukje druk van me af. Zo zie je maar dat iedereen anders is. Uiteindelijk zal alles wel op zijn pootjes terechtkomen hoor. Als je de planning goed opstelt loopt alles wel goed. Maak voor je laatste week een goed overzicht klaar met data en uur dan lukt het vast wel. Althans dat hoop ikzelf ook, zo ga ik het in ieder geval doen. Veel succes en nog veel plezier met de voorbereidingen. Daaaaaag. Hilde
|
|
Evelien
14-8-2004
|
26-10-2004 12:04:43
Hoi Valerie,
Net als Catherine was ik het meest zenuwachtig toen het eigenlijk nog vrij veraf was. Hoe dichter de datum naderde hoe rustiger ik werd, vnl omdat ik zag dat alles wel in orde kwam. Toen we nog ongeveer alles moesten doen, keek ik ook naar alles tegelijk, wat een voor mij bijna onoverkomelijk probleem leek en dan moesten mijn ma en Dieter me kalmeren, want soms werd het echt wel heel erg. Maar naarmate de dag naderde werd ik echt rustig en zelfs de nacht ervoor heb ik heerlijk geslapen. Ik zou zeggen laat je vooral niet op stang jagen (ook niet door je eigen) en doe gewoon rustig verder!
Groetjes Evelien 14/08/04
|
|
Rebecca
7-5-2005
|
26-10-2004 22:12:40
Hey, hopelijk blijf ik ervan gespaard en ligt het aan het feit dat ik nog wel enkele maanden te gaan heb (tot 7mei) maar ik heb totaal geen last van paniek, stress, integendeel: ik vind het allemaal erg rustig! Terwijl we geen ceremoniemeester hebben en geen feestzaal maar parochiezaal (wat betekent dat je zelf voor de versiering en indeling moet zorgen en voor personeel voor achter de tap, de opkuis,...) de viering laten we doen door vrienden dus dat moeten we ook perfect krijgen zonder ervaring en het verloopt allemaal op het gemakske. Ik moet er wel bij zeggen: wij zijn vorig jaar in december al begonnen met te bedenken hoe we het wilden hebben omdat we het echt op onze manier willen en niet op de traditionele manier. Hopelijk kan ik dit in mei nog zeggen! Veel succes en het loopt allemaal wel los! Rebecca
|
|
Valerie
3-9-2005
|
27-10-2004 10:15:47
Ik denk dat de stress toch ook wel wat te maken heeft met wat er allemaal nog moet gebeuren. Zo wil ik zelf al de uitnodigingen maken voor sept.2005! De bruidsjurk begint ook op mijn zenuwen te werken. Ik kan niet kiezen. Deze middag ga ik naar Linea Raffaeli. Daarna zou ik mijn beslissing maken, maar dat zal niet lukken. Ik zou graag de volledig collectie van Rembo zien. Ik had al een jurk uitgekozen, maar als ik naar foto's kijk, dan wil ik die andere ook wel es aandoen, maar die hadden ze nog niet in de winkel.
|
|
Liesbet
18-12-2004
|
27-10-2004 12:26:38
Hallo
ik weet niet van waar je bent, maar bij cermo in Turnhout hebben ze een grote collectie hangen van Line Raffaelli en van rembo (bijna alles denk ik). Heb er zelf ook één van Rembo gekocht. Nu ja zal altijd kleren zien die ook mooi geweest waren, kies iets wat je graag ziet en trek je van de rest niets aan ;-)
groetjes Liesbet
|
|
De Bisschop
30-10-2004
|
27-10-2004 13:12:55
Ik was inderdaad ook ongeloofelijk zenuwachtig enkele maanden voor onze trouw. Nu, met nog drie dagen te gaan, heb ik eigenlijk wel wat spijt dat ik zo druk heb gedaan tegen mijn verloofde en familie. Ik ben soms echt wel niet te genieten geweest. Vooral mijn verloofde heeft mij altijd weten te kalmeren. Op dit moment kijk ik er ongeloofelijk naar uit. Zaterdag is de grote dag en ik kan mij nu niet meer herinneren waar ik mij ooit druk over gemaakt heb. Alles loopt wel los! Niets of niemand is perfect en het voornaamste is dat het jullie dag wordt.
Groetjes
Leen
|
|
De Bisschop
30-10-2004
|
27-10-2004 13:12:55
Ik was inderdaad ook ongeloofelijk zenuwachtig enkele maanden voor onze trouw. Nu, met nog drie dagen te gaan, heb ik eigenlijk wel wat spijt dat ik zo druk heb gedaan tegen mijn verloofde en familie. Ik ben soms echt wel niet te genieten geweest. Vooral mijn verloofde heeft mij altijd weten te kalmeren. Op dit moment kijk ik er ongeloofelijk naar uit. Zaterdag is de grote dag en ik kan mij nu niet meer herinneren waar ik mij ooit druk over gemaakt heb. Alles loopt wel los! Niets of niemand is perfect en het voornaamste is dat het jullie dag wordt.
Groetjes
Leen
|
|
De Bisschop
30-10-2004
|
27-10-2004 13:12:57
Groetjes
Leen
|
|
De Bisschop
30-10-2004
|
27-10-2004 13:12:57
Groetjes
Leen
|
|
De Bisschop
30-10-2004
|
27-10-2004 13:12:58
Groetjes
Leen
|
|
Valerie
3-9-2005
|
30-10-2004 12:05:17
Hallo,
Ik laat momenteel alles wat rustig. Heb ik deze morgen beslist. Ik heb de afspraak van volgende week bij Robel in Roeselare afgezegd en verzet naar januari. Daar hebben ze ook de hele collectie van Rembo. En de uitnodigingen en bedankjes waar ik al voor ging beginnen, die laat ik ook nog wel even in de kast. Er is precies een hele pak stress van me gevallen. Waar maak ik me ook druk om. Het is nog 10 maanden ver. Ik wil nog wat kunnen genieten de volgende maanden.
groetjes
|
|
Rebecca
7-5-2005
|
8-11-2004 20:03:14
Goede beslissing genomen! Je moet toch ook van de voorbereiding kunnen genieten! En je hebt zeker nog tijd genoeg, doe gewoon alles op het gemakske: het kleed moet maar 6 maanden op voorhand, de uitnodigingen moeten pas 6 weken op voorhand verstuurd worden en de bedankjes moeten gewoon de dag zelf klaar zijn! Langs de andere kant snap ik je wel: ik heb hier ook al versiering liggen en we trouwen pas over 6 maand en ik weet ook al welke bedankjes ik wil en zo! Veel plezier!!! Rebecca
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|