Terug naar overzicht
hey naamgenoot,wij hadden bij de binnenkomst allegria van cirque du soleil.als tussenzang this strange effect van Hooverphonic.Bij de ondertekening van het huwelijksregister "Ik heb je lief van Paul De Leeuw.Bij de offerande Eres tù.Als communielied Parce que c'est toi van Axelle Reden als uittredelied Amigos Para Siempre.Ik had in mijn misboekje de vertalingen van de liedjes erbij gezet en dit alles werd gezongen door een zangeres die werd begeleid door iemand die op een keyboard speelde.Groetjes,Liesbeth
Dag Liesbet,Wij hebben dit samen afgesproken met de zangeres en zanger die onze mis zullen spelen. We zijn bij hen thuis geweest en hebben samen overlegd. Ze vroegen naar welke liedjes onze interesse ging, welk genre enz. Dan hebben we samen alles besproken. Ze hebben zelfs een liedje nog zelf gemaakt waar ik interesse voor had. Als je met live-muziek werkt houd er dan rekening mee dat niet alle muziek geschikt is om in een kerk te brengen. Overleg dus goed met de mensen van de band, die weten meestal wel wat goed klinkt en bruikbaar is. Groetekes en nog veel succes.Je kan het bandje bereiken op tel.nr. 015-22.26.58 om info.GroetekesHilde
Hallo Liesbet, Ik heb daar ook al over zitten nadenken en er zijn zo veel goede liedjes hé. Eentje zou ik toch ergens op die dag willen spelen en dat is 'Brigde over troubled water'. Sommige liedjes van Clouseau zijn ook heel toepasselijk hoor.Groetjes Lien
Dag Liesbet,Hierbij enkele titels van liedjes voor de mis : The wonder of you.Als het ja-woord klinkt.A love is a golden ring.I believe in you.Veel hangt af van je persoonlijke voorkeur.GroetekesHilde
hoi,Als inleiding kiezen wij traditioneel the weddingmarch;als tussenzang (door mijn ventje voor mij gekozen): Clouseau - altijd heb ik je lief;eveneens als tussenzang (door mij gekozen): Elton John - your song;als offerandelied kiezen wij een liedje van Enya - orinocco flow; marc anthony & tina arena (uit Zorro): I want to spend my lifetime loving you als communielied; slotlied (als bedanking voor onze ouders): Randy Newman - one day I fly away; en als uittredelied : U2 - beautiful day.Hopelyk heb je hier iets aan. Veel succes nog !
Hallo,wij kozen als intredelied: Glenn Madeiros met Nothings's gonna change my love for youals tussenzang: Ann Christie met De roosals begeleiding ondertekening huwelijksregister: The Kelly Family met I will be your brideals offerandelied Bon Jovi met Thank you for loving meals communielied Celine Dion met The power of loveen als slotlied Brian Adams met HeavenGroetjes,Evy
Hallo,Wij hebben als intredelied gekozen voor de weddingmarch en verder verspreid over de mis: You're still the one van Shania Twain, Zij van Marco Borsato en Le géant de papier van Jean-Jacques Lafon (gekozen door mijn vriend die franstalig is).Groetjes,Ingrid
Hallo, Ons intredelied is van Enya met Only time, dan hebben we nog Bon Jovi met Thank you for loving me, Endless love , Thank God i find you.