Terug naar overzicht
He Debby,Moet je zeker eens kijken in www zilte zoen be te temse /elversele.Is een zeer mooie zaal en zeer lekker eten en zal je met dat budget zeker komen.Hebben er al regematig feesten gehad.Succes verder.
hallo, nog niet zo lang geleden had iemand op dit forum dezelfde vraag...misschien dat je het via google: horta, wijtrouwen kan terug vindensucces!
ik vrees dat die zaal idd te groot gaat zijn voor maar 100 man. is ook geen parkeerplaats in de buurt.waar zoek je juist een feestzaal? den brandt ga je nog veel duurder uitkomen vrees ik en idd kleine zaal.heb je al eens gekeken in de jachthoorn in kontich (www.jachthoorn-kontich.be ) is een mooie zaal zowel de zuilenzaal als de schuur en voor tussen de 70 -100€ pp kan je er ongeveer een avondfeest doen met alles in.meestal heb je bij kastelen dat je in 2 verschillende zalen feest moet doen, eten in de grote zaal en dansen in de hall en dit vind ik persoonlijk niet leuk.succes
Hey!Zaal Horta is inderdaad wel een heel grote zaal die toch wel behoorlijk gevuld moet zijn om gezellig te zijn! Wij hebben gekozen voor het Kasteel van Brasschaat maar er waren nog een aantal andere zalen die de moeite zijn om te gaan bekijken: De Groene Jaegher in Brasschaat, het Molenhuis in Vremde, Hof van Reyen in Boechout, ...
Hallo,Wij trouwen op 2 augustus in zaal Horta en zullen ongeveer 150 genodigden hebben. Wij zijn gaan zien toen de zaal opgesteld was voor 100 mensen, en dat viel heel goed mee. er is genoeg plaats voor de dansvloer, en er wordt inderdaad met tussenschotten gewerkt. Zo wordt er een aparte ruimte voor de receptie voorzien. De helft van de zaal wordt dan gebruikt voor het feest.Groetjes en veel succes!