Terug naar overzicht
Hey Katrien,K denk dat het die winkel is die ze bedoelen:'De Bruidsschat', Oude Gentweg 60 te Brugge.Ze hebben ook een website: www.debruidsschat.be Groetjes,Sylvie
overlaatst iets van gelezen dat ze geen 2e handsjurken meer aannemen maar enkel de goedkopere nieuwe jurken gaan verkopen.
Inderdaad, dat was zo tot 1 november geloof ik. Vanaf dan verkopen ze enkel nog de stock en goedkopere nieuwe bruidsjurken. Ze aanvaarden geen tweedehands meer, maar verkopen enkel deze die ze nog binnen hebben.GroetjesKelly
Dankje Kelly, Leen en Sofie voor jullie snelle reactie! Ik ben al eens gaan zien op hun site en idd ze stoppen ermee en de trouwjurken die ze nog in voorraad hebben, vind ik niet zo mooi. Misschien dat hun collectie nieuwe trouwjurken wel de moeite is, alleen jammer dat je die niet kan bewonderen op hun site. Ik maak sowieso een afspraak denk ik. Ze hebben Gamaraj en dat vind ik wel mooi!groetjes, Katrien
Mocht er toevallig interesse zijn, ik verkoop mijn trouwkleed.Foto's op www.wendy-jonathan.be (dan naar fotoboek) - trouwkleed is maatje 40 BIndien interesse: wendy.debels@gmail.comGroetjesWendy
Ik ging net enthousiast antwoorden met het adres maar je hebt het al!succes!
Hallootjes,Wij trouwden 26/08/2007 en ik doe mijn trouwkleedje weg. Ik wou het naar de bruidschat brengen maar inderdaad ze aanvaarden er geen meer. Je mag me altijd mailen op greetsegers@hotmail.com. Het is een kleedje van Benjamin Roberts (maatje 38-40). Ik doe het weg voor 700 euro (nieuwprijs 1450 euro). Indien interesse mail je maar door.GroetjesGreet
Hallo,De Bruidsschat in Brugge is inderdaad gestopt met tweedehandsbruidsjurken, ze gaan nu enkel excusieve merken verkopen van oa Garamaj & Garamaj couture, Veromia & Veromia Couture, Brinkman, Bellice...Ze hebben een nieuwe website:http://www.debruidsschat.be/nieuwe-bruidskleding/index....