Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapsel

26-11-2007 12:11:21
Hallo
hierbij zou ik willen weten of jullie geen leuke site weten met bruidskapsels. Ik heb geen lang haar maar met wat geluk hangt het tegen de trouw op mijn schouders. Maar ik kan het zo moeilijk laten groeien. Wij trouwen in mei. Nu heb ik al vele kapsels gezien, maar die zijn allemaal redelijk kitscherig. Pareltje en slingerkes of opgestoken... Ik heb een kleedje met bovenaan veel kant. (Pronovias) en ik wil dus een bruidskapsel zonder teveel tierlantijntjes maar ook niet zo gewoontjes. Het is tenslotte wel een bruidskapsel. Hoe doe ik dat nu?

Katia

Katia
10-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 794

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik26-11-2007 13:15:48

Op de volgende site vindt je veel bruidskapsels: www.trouwshop.com . Ga naar het forum en de kapsels staan als vast onderwerp bij "wat draag je". Je moet je wel even registreren om deze pagina's te bekijken. Het onderwerp over de bruidskapsels telt al 312 pagina's dus er zal wel iets tussenzitten dat je aanspreekt.

Zie je een "Grace Kelly rol" anders niet zitten? Dat is zeker niet te druk en er kunnen eventueel nog kleine pareltjes of dergelijke in verwerkt worden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...