Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Livemuziek in kerk

26-11-2007 13:14:33
Dag bruidjes!

Wij twijfelen nog of we al dan niet livemuziek tijdens de huwelijksmis zouden nemen. Aan de ene kant ben ik wel voorstander van livemuziek voor de sfeer maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik vind dat bepaalde liedjes juist zo mooi zijn door het stemtimbre van de oorspronkelijke zanger(es). Zijn er mensen die ook dit probleem hebben? Kent er iemand een goed groepje in de regio West-Vlaanderen? En hoeveel kost dat ongeveer? Ik heb daar helemaal geen idee van.

Alvast bedankt!

Mieke
27-06-09

Mieke

Meld misbruik

Reacties: 20 | Gelezen: 1394

lien
16-2-2008
 Meld misbruik26-11-2007 14:22:48

De meeste groepjes komen overal zingen waar het nodig is (de verplaatsing is in de prijzen inbegrepen)... Surf zeker eens naar www.davidenkoen.net als je verzorgde live-muziek wil met een uitgebreid repertoire en een geweldige zanger. Persoonlijk vind ik live-muziek toch steeds dat extra meer hebben, zelf gaan wij er op onze dag ook gebruik van maken.
Veel succes!
Lien
16.02.2008

Sylvie

Meld misbruik26-11-2007 14:31:58

Hey Mieke,

Wij wonen in Brugge en hebben gekozen voor amantes, zij zijn wel niet van west-vlaanderen, maar zijn bereid de verplaatsing doen, wij betalen 300 euro.

Ze hebben ook een website: www.amantes.be

Groetjes,

Sylvie

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik26-11-2007 15:10:31

Hey Mieke

Ook wij hadden Amantes gekozen op ons huwelijk, nu reeds 72 dagen geleden.

Het was gwoon super, echt kippevel, van de eerste tot de laatste minuut....

Geniet ervan

Groetjes, Sarah
15*09*07

evy
1-3-2009
 Meld misbruik26-11-2007 15:42:34

Wij verkiezen een cd boven live-muziek. Ben ook van mening dat een 'cover' nooit zo mooi kan klinken als het originele. Ik kies een nummer omdat het me kippenvel bezorgt, omdat ik de stem graag hoor... De meeste groepjes/zangers/zangeressen vragen voor een huwelijksviering al gauw 300€ en dat vind ik net iets teveel voor amper 3 of 4 liedjes (in ons geval). Ik geef dat geld dan liever aan iets anders uit ;-)

Jan

Meld misbruik26-11-2007 16:30:08

Informeer eens bij www.chelsey.be uit Meulebeke. Schitterende zang en 'kippevelbegeleiding' dmv trompet op bepaalde ogenblikken. Beslist een aanrader! Veel suc6!

stefanie
19-7-2008
 Meld misbruik26-11-2007 16:44:17

Hey Mieke,

Wij huwen op 19-07-2008 en hebben gekozen voor life muziek. We hebben gekozen voor Chelsy uit Meulebeke (met begeleiding: trompet en piano)en betalen 400€. Paste eindelijk niet zo goed meer in ons budget, maar kregen er alle2 zodanig kippenvel van dat we besloten hebben om op andere dingen te besparen en volledig te gaan voor life muziek.

Succes met de keuze en groetjes,
Stefanie

Wouter

Meld misbruik27-11-2007 10:41:57

Hey,

Dat is vaak inderdaad een knelpunt, het orgineel Vs. de cover. Moest je toch nog een groepje zoeken, dan geven wij (Duas) graag enkele contacten door van vorige huwelijksmissen (referenties).
Je kan ook eens komen kijken in ons gastenboek als je wilt.

We vragen voor een viering in W-Vl 200 euro. Geluidsmateriaal enz inclusief.
Verzoeknummers zijn ook steeds welkom.

Nog veel succes en wie weet tot binnenkort.

Groetjes

Wouter
Duas

www.duas.be

evelien
6-9-2008
 Meld misbruik27-11-2007 14:09:15

hllokes,

ZEKER VOOR LIVE KIEZEN!!! Dat vind ik toch
Wij kiezen ook voor live muziek. Ben overlaatst ook naar huwelijk geweest met CD, maar ik vind dat da toch ni zo romantische is als dat er iemand zingt. Tijdens de muziek ga je ook kijken naar het meisje/man die aan het zingen is, buiten met CD beginnen de mensen te "babbelen".
Ik heb Meisje uit Deinze. Ze vraagt 150 euro en kan heel goed zingen!!! Heeft al mee gedaan aan TV-programma's en was zeker niet de laatste.
Je kan mij maile voor haar nummer op
evelienvantornhout@hotmail.com
groetjes evelien

Angela
21-6-2008
 Meld misbruik27-11-2007 14:48:41

Hallo,

wij kiezen voor cd-muziek.
Oorspronkelijk wouden wij ook voor live gaan, maar omdat mijn toekomstige zijn zus getrouwd is in dezelfde kerk met live muziek en dat de akoestiek zeker niet was wat het zou moeten zijn, hebben we voor cd gekozen.

Want uiteindelijk, enkele 100'n EUR betalen voor iets dat niet 100% tot zijn recht komt, is nu ook niet de bedoeling. Het is allemaal al duur genoeg.

En uiteindelijk als er bepaalde liedjes betekenis hebben voor u, dat je terug laat denken aan bepaalde herinneringen... Dit kan nooit evenaard worden door een cover van dat liedje.

Ik denk dat hier de meningen echt verschillend zijn.

Alvast nog veel succes met de planning.

Groetjes

Angela
21/06/2008

Marie-Joëlle

Meld misbruik27-11-2007 17:48:36

Hallo Mieke,

Voor live muziek, kijk eens op www.beautiful-live.be ..

groetjes Marie-Joëlle

Marie-Joëlle

Meld misbruik27-11-2007 17:48:47

Hallo Mieke,

Voor live muziek, kijk eens op www.beautiful-live.be ..

groetjes Marie-Joëlle

Rik

Meld misbruik30-11-2007 10:46:14

Beste Mieke, daar je zoek bent naar een live groepje voor de huwelijksmis, kan ik je er verschillende aanbieden,
voor meer info mail mij: info@discovideo.be

Mieke

Meld misbruik1-12-2007 11:30:23

Bedankt voor al jullie reacties. Het lijkt me inderdaad romantischer als er iemand live komt zingen. Voor welk groepje we zullen kiezen, weten we nog niet maar ik denk in elk geval dat het toch livemuziek zal worden.

Bedankt om ons te helpen bij die keuze!

Groetjes, Mieke

Ilse

Meld misbruik12-12-2007 10:41:28

Dag Mieke,

Ik weet niet of je al een keuze gemaakt hebt voor je live muziek ... anders moet je zeker eens gaan kijken op www.yune.be ! Een aanrader !!!

Groetjes,

Ilse

Jozefien
17-9-2005
 Meld misbruik15-12-2007 18:49:12

Hey Mieke,

Als je houdt van muziek met soul: ga eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter

Als het je geïnteresseerd bent kan je me altijd mailen op jozefiendefeyter@hotmail.com
Ook als je vragen hebt betreffende de uitvoering van bepaalde nummers, sta ik je graag te woord :-)

Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Jozefien

davy

Meld misbruik22-12-2007 23:03:47

hallo mieke,

ik als zanger kan alleen maar zeggen dat je het moet doen, je moet alleen maar jouw genre kiezen wij kunnen in alle talen zingen en doen niets anders, kijk maar eens op mijn website www.davyvalerio.be groetjes en veel succes met het kiezen.

davy

Meld misbruik22-12-2007 23:04:02

hallo mieke,

ik als zanger kan alleen maar zeggen dat je het moet doen, je moet alleen maar jouw genre kiezen wij kunnen in alle talen zingen en doen niets anders, kijk maar eens op mijn website www.davyvalerio.be groetjes en veel succes met het kiezen.

davy

Meld misbruik22-12-2007 23:04:15

hallo mieke,

davy

Meld misbruik22-12-2007 23:04:28

hallo mieke,

Tom

Meld misbruik23-12-2007 10:11:00

Dag Mieke

Kijk zeker ook eens op de site www.imperilabrass.be , misschien kan dit jullie ook wel op ideeën brengen!

Luistervoorbeelden, afbeeldingen, referenties en contactgegevens vind je allemaal terug op de site!

Vriendelijke groeten,
Tom

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Muzikant nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
weddingpianist De romantische toets voor jullie huwelijk! in
Aan de piano verzorg ik de muzikale ondersteuning van recepties en huwelijksvieringen. Om jullie feest nog meer klasse te geven, is er een draagbare vleugel ter beschikking. Is een lied voor jullie bijzonder, dan zal ik dat graag voor jullie spelen. Meer info
LiveMuziek.net Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band in Ternat
Maak jullie huwelijk nóg specialer door te kiezen voor live muziek! Ontdek snel het geschikte duo, trio of band voor jullie huwelijksmis, ceremonie, receptie, openingsdans of avondfeest. Uitgebreid repertoire, speciale verzoeknummers zeker ook mogelijk! Meer info
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Muziek-Huwelijk LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST in Burcht
Professionele zangers en muzikanten met ervaring. Live muziek & zang tijdens jullie ceremonie, huwelijksviering in de kerk, huwelijksreceptie, of tijdens het avondfeest. Breed repertoire en mogelijkheid tot liedjes van eigenkeuze. Uiteenlopende genres. Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Canape De muzikale toets voor jullie perfecte dag! in Gentbrugge
Laat live muziek een meerwaarde zijn op jullie mooiste dag. Vertrouw op twee professionele muzikanten. Een warme, zwoele en gevoelige stem begeleid door een live pianist. Wij spelen jullie favoriete nummers tijdens de viering, receptie of avondfeest. Meer info
Jozefien Sings De perfecte noot voor uw mooiste dag! in Heusden
Zijn jullie op zoek naar net dat tikkeltje meer? Jozefien Sings brengt muziek die je kippenvel bezorgt en de perfecte ondersteuning is van de mooiste dag van je leven. Want trouwen... Dat doe je maar 1 keer! Meer info
Zangeres Elphy Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment in Dendermonde
* Een zeer ruime ervaring met huwelijksceremonies, -recepties en -feesten. * Een prachtige muzikale omlijsting die volledig op maat is van jullie wensen. * Alles is mogelijk: live zang solo, in duo of met band. * Sterke prijs-kwaliteitsverhouding. Meer info
muziek trouw stijlvolle muziek voor uw huwelijk in berlare
Ben je nog op zoek naar stijlvolle, professionele muzikale omlijsting van jullie huwelijksviering of huwelijksfeest, dan ben je aan het goede adres!! Verschillende combinaties en stijlen zijn mogelijk: klassiek, pop, folk.. Meer info
Good Vibrations ! Er zit muziek in jullie dag ... in Zwalm
Wij zijn Good Vibrations, een fonkelend muzikaal live duo dat bestaat uit zangeres Ilona en gitarist Matthieu. We brengen jullie favoriete songs met hart en ziel zodat jullie huwelijksdag nog net iets onvergetelijker wordt ! Meer info