TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lien
16-2-2008
|
26-11-2007 14:22:48
De meeste groepjes komen overal zingen waar het nodig is (de verplaatsing is in de prijzen inbegrepen)... Surf zeker eens naar www.davidenkoen.net als je verzorgde live-muziek wil met een uitgebreid repertoire en een geweldige zanger. Persoonlijk vind ik live-muziek toch steeds dat extra meer hebben, zelf gaan wij er op onze dag ook gebruik van maken. Veel succes! Lien 16.02.2008
|
|
Sylvie
|
26-11-2007 14:31:58
Hey Mieke,
Wij wonen in Brugge en hebben gekozen voor amantes, zij zijn wel niet van west-vlaanderen, maar zijn bereid de verplaatsing doen, wij betalen 300 euro.
Ze hebben ook een website: www.amantes.be
Groetjes,
Sylvie
|
|
Sarah
15-9-2007
|
26-11-2007 15:10:31
Hey Mieke
Ook wij hadden Amantes gekozen op ons huwelijk, nu reeds 72 dagen geleden.
Het was gwoon super, echt kippevel, van de eerste tot de laatste minuut....
Geniet ervan
Groetjes, Sarah 15*09*07
|
|
evy
1-3-2009
|
26-11-2007 15:42:34
Wij verkiezen een cd boven live-muziek. Ben ook van mening dat een 'cover' nooit zo mooi kan klinken als het originele. Ik kies een nummer omdat het me kippenvel bezorgt, omdat ik de stem graag hoor... De meeste groepjes/zangers/zangeressen vragen voor een huwelijksviering al gauw 300€ en dat vind ik net iets teveel voor amper 3 of 4 liedjes (in ons geval). Ik geef dat geld dan liever aan iets anders uit ;-)
|
|
Jan
|
26-11-2007 16:30:08
Informeer eens bij www.chelsey.be uit Meulebeke. Schitterende zang en 'kippevelbegeleiding' dmv trompet op bepaalde ogenblikken. Beslist een aanrader! Veel suc6!
|
|
stefanie
19-7-2008
|
26-11-2007 16:44:17
Hey Mieke,
Wij huwen op 19-07-2008 en hebben gekozen voor life muziek. We hebben gekozen voor Chelsy uit Meulebeke (met begeleiding: trompet en piano)en betalen 400€. Paste eindelijk niet zo goed meer in ons budget, maar kregen er alle2 zodanig kippenvel van dat we besloten hebben om op andere dingen te besparen en volledig te gaan voor life muziek.
Succes met de keuze en groetjes, Stefanie
|
|
Wouter
|
27-11-2007 10:41:57
Hey,
Dat is vaak inderdaad een knelpunt, het orgineel Vs. de cover. Moest je toch nog een groepje zoeken, dan geven wij (Duas) graag enkele contacten door van vorige huwelijksmissen (referenties). Je kan ook eens komen kijken in ons gastenboek als je wilt.
We vragen voor een viering in W-Vl 200 euro. Geluidsmateriaal enz inclusief. Verzoeknummers zijn ook steeds welkom.
Nog veel succes en wie weet tot binnenkort.
Groetjes
Wouter Duas
www.duas.be
|
|
evelien
6-9-2008
|
27-11-2007 14:09:15
hllokes,
ZEKER VOOR LIVE KIEZEN!!! Dat vind ik toch Wij kiezen ook voor live muziek. Ben overlaatst ook naar huwelijk geweest met CD, maar ik vind dat da toch ni zo romantische is als dat er iemand zingt. Tijdens de muziek ga je ook kijken naar het meisje/man die aan het zingen is, buiten met CD beginnen de mensen te "babbelen". Ik heb Meisje uit Deinze. Ze vraagt 150 euro en kan heel goed zingen!!! Heeft al mee gedaan aan TV-programma's en was zeker niet de laatste. Je kan mij maile voor haar nummer op evelienvantornhout@hotmail.com groetjes evelien
|
|
Angela
21-6-2008
|
27-11-2007 14:48:41
Hallo,
wij kiezen voor cd-muziek. Oorspronkelijk wouden wij ook voor live gaan, maar omdat mijn toekomstige zijn zus getrouwd is in dezelfde kerk met live muziek en dat de akoestiek zeker niet was wat het zou moeten zijn, hebben we voor cd gekozen.
Want uiteindelijk, enkele 100'n EUR betalen voor iets dat niet 100% tot zijn recht komt, is nu ook niet de bedoeling. Het is allemaal al duur genoeg.
En uiteindelijk als er bepaalde liedjes betekenis hebben voor u, dat je terug laat denken aan bepaalde herinneringen... Dit kan nooit evenaard worden door een cover van dat liedje.
Ik denk dat hier de meningen echt verschillend zijn.
Alvast nog veel succes met de planning.
Groetjes
Angela 21/06/2008
|
|
Marie-Joëlle
|
27-11-2007 17:48:36
Hallo Mieke,
Voor live muziek, kijk eens op www.beautiful-live.be ..
groetjes Marie-Joëlle
|
|
Marie-Joëlle
|
27-11-2007 17:48:47
Hallo Mieke,
Voor live muziek, kijk eens op www.beautiful-live.be ..
groetjes Marie-Joëlle
|
|
Rik
|
30-11-2007 10:46:14
Beste Mieke, daar je zoek bent naar een live groepje voor de huwelijksmis, kan ik je er verschillende aanbieden, voor meer info mail mij: info@discovideo.be
|
|
Mieke
|
1-12-2007 11:30:23
Bedankt voor al jullie reacties. Het lijkt me inderdaad romantischer als er iemand live komt zingen. Voor welk groepje we zullen kiezen, weten we nog niet maar ik denk in elk geval dat het toch livemuziek zal worden.
Bedankt om ons te helpen bij die keuze!
Groetjes, Mieke
|
|
Ilse
|
12-12-2007 10:41:28
Dag Mieke,
Ik weet niet of je al een keuze gemaakt hebt voor je live muziek ... anders moet je zeker eens gaan kijken op www.yune.be ! Een aanrader !!!
Groetjes,
Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
15-12-2007 18:49:12
Hey Mieke,
Als je houdt van muziek met soul: ga eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Als het je geïnteresseerd bent kan je me altijd mailen op jozefiendefeyter@hotmail.com Ook als je vragen hebt betreffende de uitvoering van bepaalde nummers, sta ik je graag te woord :-)
Nog veel plezier met de voorbereidingen! Jozefien
|
|
davy
|
22-12-2007 23:03:47
hallo mieke,
ik als zanger kan alleen maar zeggen dat je het moet doen, je moet alleen maar jouw genre kiezen wij kunnen in alle talen zingen en doen niets anders, kijk maar eens op mijn website www.davyvalerio.be groetjes en veel succes met het kiezen.
|
|
davy
|
22-12-2007 23:04:02
hallo mieke,
ik als zanger kan alleen maar zeggen dat je het moet doen, je moet alleen maar jouw genre kiezen wij kunnen in alle talen zingen en doen niets anders, kijk maar eens op mijn website www.davyvalerio.be groetjes en veel succes met het kiezen.
|
|
davy
|
22-12-2007 23:04:15
hallo mieke,
|
|
davy
|
22-12-2007 23:04:28
hallo mieke,
|
|
Tom
|
23-12-2007 10:11:00
Dag Mieke
Kijk zeker ook eens op de site www.imperilabrass.be , misschien kan dit jullie ook wel op ideeën brengen!
Luistervoorbeelden, afbeeldingen, referenties en contactgegevens vind je allemaal terug op de site!
Vriendelijke groeten, Tom
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|