TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sarah
17-5-2008
|
26-11-2007 16:16:52
je vraagt gewoon andere wijn + je huurt ergens anders servies, bestek en dergelijke in.
|
|
Sheron
2-2-2008
|
26-11-2007 16:38:17
Beste Twijfelaar,
Ik woon in Leuven en ben al een paar keer naar het Berkenhof geweest voor onze personeelsfeest, het is daar idd heel romantisch en toen we de menu hadden werd er goed opgediend en dergelijke en het was zeer lekker! Ik vind daar enkel één ding wat minder als je een menu krijgt en dat is dat het echt ni veel eten is... Ik vertrek daar altijd met een hongergevoel, maar misschien maakt dat ni veel uit als jullie een andere formule kiezen!
Veel plezier, Sheron 2-2-2008
|
|
Ines
3-10-2008
|
26-11-2007 17:55:39
Hoi Tineke,
Je kan altijd vragen wat het stoprecht is. Dat is de prijs die je aan hen moet betalen als je je eigen wijn meebrengt. Misschien komt het zelfs nog voordeliger uit...
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
s
1-6-2007
|
26-11-2007 19:04:38
Wij hebben ons trouwfeest in Berkenhof gedaan. Het is idd een heel mooie zaal en omgeving. Ook waren we heel tevreden over de service van de opdieners. (we hadden wel wandelbuffet) Het is wel een beetje een klassieke zaal met klassieke zaakvoerders. Doe je het een beetje anders dan de meeste dan snappen ze je niet goed. :d :d Wij hadden helemaal geen traditionele trouw en dat snapten ze precies niet goed. :)
Als ik heel eerlijk moet zijn vond ik het eten op onze trouw echt niet goed. Erg, he. Wij waren daar eens naar een receptie geweest en dat vonden we geweldig, dus hadden we gehoopt dat het eten dat ook ging zijn, maar helaas. Omdat mijn man heel ziek was die avond en niets kon eten hebben wij eten mee naar huis gekregen. Dus ze zijn wel erg attent! (al hebben ze eerst 2 uur gedacht dat mijn man zat was, ipv ziek??!!! kon ik niet mee lachen.) Maar de dag na het feest was dat eten nog slechter. :s De vis stonk, dus die kon niet vers geweest zijn. Misschien ben ik gewoon heel kritisch, zeker ten opzichte van mezelf. De mensen die op ons feest waren vonden het wel allemaal ok, maar de meeste durven toch hun gedacht niet zeggen. Mijn ouders en schoonouders vonden het allemaal heel goed. Het servies is idd gewoontjes, maar de zaal is ook niet echt modern, dus dat stoorde me niet. De wijnen heb ik niet geproefd en ik ken daar toch niks van, dus die kan ik niet beoordelen. :)
Als je de zaal heel graag wil en jij vond het eten wel goed, dan zou ik hem nemen! Ze zorgen er goed voor je!
|
|
Valeska
15-12-2007
|
27-11-2007 8:05:39
hey twijfelaar,
Ik heb ook mijn eerste huweljk in het berkenhof gedaan, dit zo'n 16 jaar geleden, als ik me niet vergis waren ze toen net opgestart! Mijn mama heeft toen al de onderhandelingen gevoerd, maar alleen met de zaakvoerder zelf, en ik moet zeggen ik vond het toen super! De familie langs mijn vaderskant ook, intussen zijn er al enkele neven en nichten van mij dei hun feest daar ook hebben gedaan. Ook zij hadden geen klachten! Nu ok, het is allemaal al een beetje geleden, maar als jullie er volledig achter staan is het dan ook jullie keuze en vergeet niet jullie dag!!!! en dat is het belangrijkste, eten serveren wat iedereen goed vindt dat is een beetje moeilijk op zo'n dag!
geniet er allesinds van!!
Vales 15-12-2007
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|