TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Soetkin
26-4-2008
|
26-11-2007 17:37:26
Hallo,
Wij houden ook geen kerkelijke viering, maar een vrijzinnige. Helaas zijn daar niet zoveel misboekjes van hè. Gisteren ben ik nog op de volgende site gestoten ivm enkele zinnige teksten (die daarom niet persé over de liefde gaan): parabels.nl .
Groetjes,
Soetkin
|
|
OLIVIER
|
26-11-2007 18:16:27
Beste,
Uw vriendelijk aangeboden door Media Carservice
www.mediacarservice.be
MET DANK AAN
We bedanken met … … de warmste knuffel voor onze ouders, voor jullie grenzeloze liefde en begrip. Jullie hebben ons helpen groeien tot wie we nu zijn; … een dikke zoen voor de broers en zussen, het was fijn op te groeien onder hetzelfde dak; … een stevige handdruk voor E.H. Paul Dehullu, voor het voorgaan van onze viering; … een innige omhelzing voor onze goede vrienden en getuigen, Bram en Carole, om getuige te zijn op deze mooie dag; … een uitnodiging voor onze familie en vrienden om er altijd te zijn voor ons. Jullie maken van ons leven een feest; … een warme lach voor jullie allemaal hier aanwezig, voor de tijd die jullie vrijmaakten om dit mooie moment samen met ons te beleven; … een bewonderde blik voor onze muzikale ondersteuning, Geert en Jürgen, voor de fantastische muzikale begeleiding; … een lieve knuffel voor Robban, Rendel, Marie, Cato en Camée, onze bruidskindjes
|
|
angelique
25-8-2007
|
28-11-2007 20:30:03
Vandaag is de dag om gelukkig te zijn. Geen enkele dag is je gegeven dan de dag van vandaag, om voluit te leven, om blij en tevreden te zijn.
Gisteren ben je kwijt, morgen moet nog komen. Vandaag is de enige dag die je even in handen mag houden. Wij bidden u Heer, dat deze dag voor Angelique en John de beste dag van hun leven mag zijn; een goede start voor hun leven samen, in liefde en trouw.
Laat de liefde in hen steeds groter en rijper worden tot geluk van henzelf en tot geluk van hen, die hun leven van dichterbij mogen meemaken, vandaag en iedere dag opnieuw tot in de eeuwigheid.
Zeggen “ik hou van jou” is gemakkelijk. Heel anders wordt het als je elke dag opnieuw durft beginnen. Echt houden van elkaar Is trachten te doen wat je mond zegt. Het is je vrouw, je man elke morgen een nieuwe kans geven. Altijd terug in elkaar geloven. Steeds weer enthousiast kunnen worden over de mensen en de taal der kleine dingen leren verstaan. Het is dankbaar antwoorden op attenties, waaraan anderen voorbij gaan. Naar haar luisteren, alsof je haar voor het eerst hoorde praten. Glimlachen om zijn vragende blik en blij verwonderd blijven over handen die willen strelen.
|
|
angelique
25-8-2007
|
28-11-2007 20:30:13
Vandaag is de dag om gelukkig te zijn. Geen enkele dag is je gegeven dan de dag van vandaag, om voluit te leven, om blij en tevreden te zijn.
Gisteren ben je kwijt, morgen moet nog komen. Vandaag is de enige dag die je even in handen mag houden. Wij bidden u Heer, dat deze dag voor Angelique en John de beste dag van hun leven mag zijn; een goede start voor hun leven samen, in liefde en trouw.
Laat de liefde in hen steeds groter en rijper worden tot geluk van henzelf en tot geluk van hen, die hun leven van dichterbij mogen meemaken, vandaag en iedere dag opnieuw tot in de eeuwigheid.
Zeggen “ik hou van jou” is gemakkelijk. Heel anders wordt het als je elke dag opnieuw durft beginnen. Echt houden van elkaar Is trachten te doen wat je mond zegt. Het is je vrouw, je man elke morgen een nieuwe kans geven. Altijd terug in elkaar geloven. Steeds weer enthousiast kunnen worden over de mensen en de taal der kleine dingen leren verstaan. Het is dankbaar antwoorden op attenties, waaraan anderen voorbij gaan. Naar haar luisteren, alsof je haar voor het eerst hoorde praten. Glimlachen om zijn vragende blik en blij verwonderd blijven over handen die willen strelen.
|
|
angelique
25-8-2007
|
28-11-2007 20:31:18
Hallo,
Als je mij je email adres geeft kan ik je nog wat teksten doorsturen.
Mvg, Angelique (aplusquin@hotmail.com)
|
|
angelique
25-8-2007
|
28-11-2007 20:31:26
Hallo,
Als je mij je email adres geeft kan ik je nog wat teksten doorsturen.
Mvg, Angelique (aplusquin@hotmail.com)
|
|
angelique
25-8-2007
|
28-11-2007 20:33:04
er gaat wat mis op de site,
Die teksten hieronder zijn van mij, versturen lukte eerst niet. De eerste tekst moet je wel een beetje aanpassen dus 'wij bidden....' moet je veranderen
Groetjes
|
|
lina
21-6-2008
|
27-1-2008 9:41:57
heeft er iemand nog mooie teksten die kunnen voorgelezen worden in de kerk?
Lina_cortebeeck@hotmail.com
bedankt!!
|
|
lina
21-6-2008
|
27-1-2008 9:42:12
heeft er iemand nog mooie teksten die kunnen voorgelezen worden in de kerk?
Lina_cortebeeck@hotmail.com
bedankt!!
|
|
Dominique
|
11-2-2008 11:28:30
Hallo,
Ik ben getuige en zoek mooie teksten van andere getuigen zodat ik wat inspiratie kan opdoen om er zelf een mooie gepersonaliseerde tekst van te maken.
Bedankt alvast! Dominique
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|